عبدالحسین بختیاری روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، با اشاره به اجرای پویش اهدای کتاب، اهدای دانایی افزود: فرهنگ مطالعه ارزشمند و مقدس است و نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور و به سبب آن کتابخانه‌های شهرستان با هدف تقویت اجرای مستمر اهدای کتاب این پویش را اجرا می کند.

رییس کتابخانه‌های عمومی ابهر تصریح کرد: به واسطه اهدای کتاب مردم بیشتر با کتابخانه‌های عمومی آشنا شده و موجب ایجاد حس  تعلق و همبستگی در میان مردم می شود.
وی بیان کرد: فرهنگ سازی اهدای کتاب های بلااستفاده و مفید منازل و اداره‌ها منابع کتابخانه‌ها را تقویت کرده و امکان دسترسی کتابخوانان به منابع خواندنی بیشتر فراهم می شود.
بختیاری در ادامه با اشاره به برنامه‌های دهه فجر، خاطرنشان کرد: به مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی ۱۶ عنوان برنامه توسط نهاد کتابخانه‌های عمومی شهرستان اجرا خواهد شد.
رئیس نهاد کتابخانه‌های عمومی ابهر یادآور شد: تبیین و ترویج بیانیه گام دوم انقلاب با شعار "ما گام دوم انقلاب را با کتاب بر می داریم" عضویت هموطنان در کتابخانه های عمومی شهرستان بصورت رایگان در روز ۱۲ بهمن و نیم بها در سایر روزهای دهه فجر، برگزاری نقد کتاب‌های انقلاب اسلامی و برنامه‌های ویژه کودکان با محوریت قصه گویی، شعر خوانی و نقاشی با موضوع انقلاب از جمله مهمترین برنامه‌های پیش بینی شده برای این ایام است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.