جواد تاراسی، روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: ۱۷۶ مورد از این طرح‌ها مربوط به مکانیزاسیون، ۳۰ مورد آب و خاک، ۱۵ مورد دامی، ۶ مورد شیلات، چهار مورد صنایع تبدیلی، چهار مورد عشایر و ۲ مورد آن نیز باغبانی، است.

وی، میزان اعتبار هزینه شده برای این طرح‌ها را یک هزار و ۱۴۴ میلیارد و ۳۲۵ میلیون ریال اعلام کرد و اظهار داشت: با بهره برداری از این طرح ها، برای ۸۳۹ نفر در سطح استان زنجان به صورت مستقیم و غیرمستقیم شغل ایجاد خواهد شد.

رییس اداره امور فناوری های مکانیزه کشاورزی سازمان جهادکشاورزی استان زنجان نیز از تمدید بخشودگی جرایم بیمه شخص ثالث ماشین‌های کشاورزی خبرداد و گفت: پلاک گذاری ماشین‌های کشاورزی در استان از سال ۱۳۹۲شروع شده است که طی این مدت، پنج دوره تمدید بخشودگی جریمه نداشتن سابقه بیمه ماشین‌های کشاورزی اعمال شده است.

یوسفی پور افزود: آخرین مرحله تمدید این بخشودگی از اول بهمن امسال به مدت سه ماه به شرکتهای سهامی بیمه ابلاغ شده و قابلیت اجرایی دارد و پس از گذشت این مهلت تمدیدی در این خصوص صورت نمی پذیرد.

وی یادآورشد: کشاورزان استان جهت تشکیل پرونده پلاک گذاری تراکتور می توانند به کارشناسان مکانیزاسیون مستقر در مدیریت جهادکشاورزی شهرستان محل سکونت مراجعه کنند تا راهنمایی‌های لازم انجام شود.

یوسفی پور تاکید کرد: با شروع فصل جدید زراعی تحویل سوخت به ماشین‌های کشاورزی فاقد پلاک بامشکل مواجه می‌شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.