حسین سلطانی، روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، به وضعیت دمای استان زنجان طی ۲۴ ساعت گذشته اشاره کرد و اظهار داشت: طی این مدت صائین قلعه از توابع شهرستان ابهر و گیلوان در شهرستان طارم به ترتیب با منفی پنج و مثبت ۸ درجه سانتیگراد، سرترین و گرم‌ترین نقاط این استان بودند.

وی با بیان اینکه دمای شهر زنجان نیز حداقل چهار درجه سانتیگراد زیر صفر و حداکثر ۲ درجه سانتیگراد بالای صفر بود، افزود: دمای فعلی شهر زنجان نیز ۲- درجه سانتیگراد زیر صفر است که نسبت به روز گذشته در همین ساعت یک درجه کاهش نشان می‌دهد.

وی تصریح کرد: امروز /دوشنبه ۳۰ دی ماه/ بارش برف در این استان را نداریم اما آسمان زنجان ابری و در برخی مناطق نیز مه‌آلود خواهد بود.

سلطانی افزود: امشب تا پایان هفته هوای سرد و یخی بر نقاط مختلف این استان حاکم خواهد شد و لازم است هموطنان از سفرهای غیر ضروری به نقاط کوهستانی استان اجتناب کنند.

در حال حاضر، استان زنجان از ۵۷ ایستگاه هواشناسی برخوردار است که در چهار باب از این ایستگاه‌ها به صورت شبانه روز و چهار ایستگاه دیگر نیز بطور ۱۲ ساعته، کارشناسان حرفه‌ای مستقرند و داده‌های وضعیت جوی در مابقی ایستگاه‌های استان نیز به صورت خودکار جمع‌آوری می‌شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.