حسین رحمانی هزاررود شامگاه سه شنبه در مراسم بزرگداشت شهادت مراسم گرامیداشت یاد و خاطره سردار حاج قاسم سلیمانی که در مصلای این شهر برگزار شد افزود: دشمن با ترور و به شهادت رساندن سردار حاج قاسم سلیمانی و یاران با وفایشان، نهایت خباثت و خصم خود را نسبت به ایران اسلامی به نمایش گذاشت.

وی یادآورشد: همه ما وظیفه داریم تا در قبال بزرگی و عظمت شهدایی چون سردار سلیمانی، نهایت اهتمام را بکار گرفته و مراسمی هرچه باشکوهتر و درخور شان ایشان برگزار کنیم و پس از آن نیز ادامه دهنده راه پرصلابت این سرباز وطن باشیم.
فرماندار سلطانیه افزود: پس از پیروزی ایران اسلامی در هشت سال دفاع مقدس، دشمنان عناد بیشتری نسبت به این مرز و بوم پیدا کرده و در مقاطع مختلفی با هدف براندازی نظام جمهوری اسلامی با اقدامات نظامی افراد شاخص این کشور را به شهادت می رسانند که ترور سردار سلیمانی نمونه محرزی از آن است.

بامداد جمعه ۱۳ دی، سردار سرافراز اسلام حاج قاسم سلیمانی به همراه ابومهدی مهندس از فرماندهان مقاومت پس از عمری مجاهدت در حمله بالگردهای آمریکایی در فرودگاه بغداد به شهادت رسیدند.

شهید هادی طارمی، همراه و محافظ شهید سلیمانی نیز که متولد سال ۱۳۵۸ در روستای قمچ‌آباد شهرستان ابهر است و به همراه خانواده‌اش ساکن تهران بودند در کنار این سردار به شهادت رسید. وی برادر شهید جواد طارمی از رزمندگان دفاع مقدس است که پیکر ایشان نیز در تهران تدفین شده است.

بر اساس اعلام پنتاگون، وزارت دفاع آمریکا دستور این حمله هوایی را دونالد ترامپ، رییس جمهوری و فرمانده کل قوای این کشور صادر کرده بود.

در پی این اقدام تروریستی، حضرت ‌آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی ضمن صدور پیام تسلیت، سه روز عزای عمومی در کشور اعلام کردند.

وزارت  امور خارجه هم با صدور بیانیه‌ای این اقدام تروریستی رژیم‌ آمریکا را محکوم کرد و نشست فوق‌العاده تشکیل داد. همچنین سفیر سوییس در تهران به عنوان حافظ منافع آمریکا در ایران به وزارت امور خارجه احضار و مراتب اعتراض شدید ایران به آمریکا به وی اعلام شد.

نماینده ولی‌فقیه در استان و استاندار زنجان نیز با صدور پیام تسلیت، تاکید کردند: شهادت بزرگمردی همچون سردار حاج قاسم سلیمانی، سردار رشید سپاه اسلام و یاور مظلومان جهان، نشانه بارزی از عمق دشمنی و کینه‌توزی آمریکائیان نسبت به اسلام و ایران است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.