رضا عسگری روز چهارشنبه در جلسه شورای اداری شهرستان زنجان با بیان اینکه مردم زنجان در وفاداری به آرمان های انقلاب اسلامی و میثاق با رهبر معظم انقلاب همواره پیشرو بوده اند، اظهار داشت: در چهار دهه از عمر پر خیر و برکت انقلاب، با وجود توطئه های دشمنان، مهمترین عامل خنثی شدن توطئه ها، حضور توأم با بصیرت مردم در صحنه بوده است.

وی با بیان اینکه از نخستین روزهای پیروزی انقلاب اسلامی دشمنی ها با آن شروع شد، گفت: در اوایل دهه نخست انقلاب، روزی را نداشتیم که بخشی از جامعه در اثر جنایت های دشمنان عزادار نشود.

عسگری با بیان اینکه راهپیمایی مردم زنجان در محکومیت حوادث آبان شروع حرکت جدی در کشور بود، تصریح کرد: پیام مشخص این حضور خود جوش که رهبر معظم انقلاب نیز آن را ستودند، این است که ما مسئولان باید قدردان مردم باشیم و با تمام وجود در عرصه خدمت تلاش کنیم و چیزهایی که ممکن است منشاء نگرانی مردم باشد را باید به درستی شناسایی کنیم و  برای حل مشکلات برنامه ریزی مناسب داشته باشیم.

عسگری در بخش دیگری ازسخنان خود به انتخابات پیش رو اشاره کرد و ادامه داد: باید تلاش کنیم تا شرایطی مهیا شود که انتخابات با حضور حداکثری مردم و با شکوه برگزار شود.

وی به ضرورت اعتماد سازی از طریق عملکرد درست در انجام وظایف انتخاباتی و رعایت اصل بی طرفی تاکید کرد و افزود: باید تلاش کنیم تا احساس عمومی در جامعه این باشد که مسئولان با تمام وجود مشکلات را درک می کنند و برای رفع آن ها در تلاش هستند.

عسگری به نقش اطلاع رسانی درست در ایجاد امید در جامعه اشاره کرد و ادامه داد: باید بتوانیم دستاوردها و محدودیت ها را به درستی تبیین کنیم.

فرماندار زنجان با بیان اینکه دشمن از ظرفیت های رسانه ای برای ناامید کردن مردم استفاده می کند، گفت:حداقل کاری که باید در این شراط انجام بدهیم این است که ما هم از تمام ظرفیت  ها در ارائه گزارش خدمات و پاسخگویی به دغدغه های مردم بهره بگیریم.

وی تصریح کرد: اگر در جایی نقدی هم مطرح شد باید بتوانیم خیلی دقیق و کارشناسانه پاسخ دهیم و در جایی که اشتباهی شده باید شجاعانه اصلاح کنیم چرا که این ها مایه امید در جامعه می شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.