فتح‌الله حقیقی روز چهارشنبه در جلسه ستاد انتخابات در شهرستان سلطانیه، با تاکید بر مشارکت، همکاری و دوستی بین تمام عوامل دخیل در انتخابات، اظهار داشت: ارزش کار زمانی مشخص می‌شود که در کنار جذب مشارکت حداکثری، انجام وظیفه اعضای ستاد در کنار همکاری، مشارکت و دوستی همراه باشد.
وی تصریح کرد: ناظران و عوامل اجرایی باید هماهنگی و همکاری خوبی داشته باشند به طوری که کسی نتواند یکی از این ۲ را دور بزند. 
حقیقی با تاکید بر اینکه کشور ما از تمام گردنه های پیچیده پس از انقلاب به واسطه اتحاد عبور کرده است، خاطرنشان کرد: قصد ما در این انتخابات به رخ کشیدن قدرت حضور مردم به تمام دنیا است.
این مسؤول با بیان اینکه انتخابات بزرگترین آبروی تک‌تک ما است، یادآور شد: حضور در انتخابات قدمی بزرگ برای آخرتمان است از این رو باید هر شخصی در هر جایگاهی با رعایت قوانین و مقررات اقدامات مربوط به وظیفه خود را انجام دهد.
وی با اشاره به اینکه اثر فعالیت نماینده مجلس فقط مختص منطقه نیست و برای کل کشور است، تاکید کرد: همه ما در انتخابات نماینده مسؤول هستیم چراکه با انتخاب ما هر طرحی که در مجلس به تصویب خواهد رسید نتیجه انتخاب ما است.
حقیقی با تاکید بر بی طرفی مسؤولان اجرایی در تبلیغ با تخریب کاندیداها بیان کرد: وظیفه ما بی طرفی کامل است و در صورتی که شخصی از بدنه دولت و یا ستاد اجرایی قصد حمایت از نامزدی دارد باید پیش از هر اقدامی در این زمینه باید استعفا دهد.
استاندار زنجان با تاکید بر لزوم اجرای قانون در تمام روند انتخابات ابراز کرد: تمام هم و غم مسؤولان اجرایی انتخابات باید پیشگیری از تخلف و ایجاد هر گونه مشکلی در روند انتخابات باشد.
وی ابراز کرد: در مدت تبلیغات نیز به هیچ عنوان نباید تبعیضی قائل باشید و در صورت مشاهده هرگونه تخلف مُر قانون اجرا شود.
این مسؤول در زمینه جلسه ها و تبلیغات نمایندگان در زمان مقرر، یادآور شد: نامزدها در زمان تبلیغات باید توانایی های خود را مدنظر داشته باشند و از دادن قول های خارج از اختیارات یک نماینده خودداری کنند.

یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی دوم اسفند امسال برگزار می‌شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.