حجت‌الاسلام‌والمسلمین مرتضی آقاتهرانی نماینده سابق مردم تهران در مجلس شورای اسلامی دراین همایش گفت: مسیر حرکت انقلاب اسلامی با ارائه الگوی زندگی سعادتمندانه دردنیا همراه با نگاه به جهان آخرت،‌ زنده،‌ پویا و روبه‌پیشرفت است.

وی افزود: انقلاب اسلامی مطابق فطرت انسانی بوده و رویکرد جهانی داشته است به همین دلیل موردپذیرش مردم قرار می‌گیرد.

وی ادامه داد: انقلاب با هدایت ولی‌فقیه، ظرفیت بسیاری برای بسیج مردم درمسیر حفظ ارزش‌های دینی دارد که نمونه‌هایی از آن در مناسبت‌های دینی و مذهبی قابل‌مشاهده است.

آقاتهرانی گفت: امروز استقبال پرشور جوانان از ارزش‌های معنوی باعث شده مساجد برای برگزاری آیین‌های معنوی همچون اعتکاف ظرفیت پذیرش همه علاقه‌مندان را نداشته باشند.

وی بیان کرد: اهداف و ارزش‌های انقلابی ثابت هستند و باید با تمام توان از آن‌ها دفاع کرد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: در انتخابات پیشرو هرقدر بتوانیم درراه پیشرفت انقلاب اسلامی و حضور افراد صالح، کارآمد و انقلابی در مجلس شورای اسلامی با گروه‌های دیگر تعامل خواهیم کرد.

مدیرمسئول روزنامه کیهان نیز در این همایش گفت: بیانیه گام دوم در یک نگاه مشخصه راه ۴۰ ساله ایست که طی کردیم و از سوی دیگر نقشه راه ۴۰ سال آینده است.

حسین شریعتمداری افزود: معتقدیم در این بیانیه هیچ حرفی اضافه نیست و حتما باید با دقت مطالعه شود.

وی ادامه داد: داستان پرماجرای انقلاب اسلامی دقیقا از نقطه‌ای شروع شد که به همت امام راحل اسلام ناب بر کرسی حاکمیت نشست.

وی بیان کرد: ازآنجاکه اسلام ناب ظلم‌ستیز است ظالمان در برابر آن قد علم می‌کنند، در همین رابطه هنوز انقلاب اسلامی بسم‌الله حرکت خود را نگفته بود که دشمنی‌های شدید علیه آن آغاز شد.

شریعتمداری گفت: اکنون نیز مساله هسته‌ای بهانه است، آمریکایی‌ها به گفته رسانه‌های خودشان هزاران بمب هسته‌ای دارند و تنها کشوری است که از این سلاح کشتارجمعی علیه بشریت استفاده کرده است.

وی بیان کرد: دشمن همه ترفندهای خود را تاکنون به کارگرفته و به نتیجه لازم نرسیده است؛ حتی همه توطئه‌هایش به سمت خودش کمانه کرده است.

وی ادامه داد: اکنون بیشترین تلاش دشمن درزمینهٔ تغییر محاسبات در مسئولان و تغییر باورها در مردم است.

مدیرمسئول روزنامه کیهان گفت:‌ الان دشمن به دنبال این است که محاسبات ما را با جنگ روانی و استفاده از رسانه‌ها تغییر دهد.

وی بیان کرد:‌ ما درزمینهٔ سخت‌افزار رسانه‌ای محدودیت‌هایی داریم، اما نقطه قدرت ما در ابلاغ پیام است.

وی ادامه داد: ما پیام پرمخاطب داریم که دشمن ندارد به همین دلیل دشمن به‌جای تعامل تهاجم می‌کند.

شریعتمداری گفت: دشمن با انگاره سازی و ساخت تصویری از شرایط که واقعیت نیست اهداف خود را دنبال می‌کنند، آنان تصویری از اسلام و مقاومت می‌سازند که حقیقی نیست اما در این راه نیز شکست را تجربه خواهند کرد.

این همایش که به همت دفتر ارتباطات فرهنگی وابسته به موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) ترتیب یافت،‌ ظهر امروز با قرائت قطعنامه به کار خود پایان داد.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب در اواخر ماه بهمن ۹۷ در بیانیه‌ای خطاب به جوانان و آینده‌سازان ایران، برداشتن گام بزرگ دوم به سمت آرمان‌های انقلاب اسلامی را در هفت فصل تبیین کردند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.