به گزارش ایرنا، محمدرضا خباز روز جمعه پس از رای دادن در مسجد المهدی(عج) سمنان، ضمن دعوت از مردم برای حضور در پای صندوق‌های رأی در نخستین ساعات رأی‌گیری، افزود: از ساعات اولیه صبح آحاد ملت شریف استان سمنان در جای‌جای این دیار وسیع که هفتمین استان کشور نیز محسوب می‌شود، پای صندوق‌های رأی حاضر شدند، امنیتی پایدار بر تمام استان سمنان و صندوق‌های رأی حکم‌فرما است و هیچ نگرانی نباید درباره امنیت انتخابات و محافظت از آراء مردم وجود داشته باشد.
وی تاکید کرد: انتخابات صحنه اراده عمومی ملت برای به رخ کشیدن همبستگی ملی به رخ جهانیان است.
استاندار سمنان گفت: هر رأی ما خاری در چشم بدخواهان نظام اسلامی است همان‌طور که رهبر معظم انقلاب نیز بارها تأکید فرمودند، کشور در برهه حساسی قرار دارد و این عزم و اراده همگانی مردم است که یک‌بار دیگر گرد یاس و ناامیدی را بر چهره دشمنان خواهد پاشید.
خباز یادآور شد: انتخابات صحنه‌ای دیگر از پیروزی انقلاب اسلامی است که بازنده ندارد و همه دوست داران انقلاب اسلامی پیروز آن هستند.
استاندار سمنان با اشاره به اینکه امروز ملت ایران پیروزی دیگری را در آرمان‌های انقلاب اسلامی جشن خواهند گرفت، گفت: انتخابات جشنی که با حماسه سازی همراه است و این حضور باشکوه بازنده‌ای ندارد.
خباز ادامه داد: ملت ایران برای شکست دشمنان و برای تعیین سرنوشت خود پای صندوق‌های رأی حاضر می‌شوند، اینکه مردم در سرنوشت‌شان مستقیم دخیل باشند و همچنین در تاریخ 38 ساله انقلاب، میانگین هر دو سال یک ‌بار به‌پای صندوق‌ها روند، نشان‌دهنده حاکمیت نظام مردم‌سالاری دینی در کشور است که پیش از انقلاب مردم ما از این نعمت بی‌بهره بودند.
استاندار سمنان افزود: امروز اگر مردم ما آزادانه پای صندوق‌ها آمده و رأی خودشان را در صندوق می‌اندازند به برکت خون پاک شهدا و انقلاب اسلامی است چراکه اگر نبود این مجاهدات به طور قطع امروز عزتمندترین کشور دنیا و منطقه، ایران اسلامی نام نداشت.
از جمعیت 702هزارنفری استان، 501 هزار و 504 نفر واجد شرایط رأی دادن هستند که این جمع آراء خود را در 724 شعبه شامل 450شعبه شهری و 292 شعبه روستایی و 602 شعبه ثابت و 140 شعبه سیار به صندوق خواهند ریخت لذا از هم استانی‌های عزیز می‌خواهیم تا رأی‌گیری را به ساعات پایانی روز موکول نکنند.
10هزار و 33 عامل اجرایی برای برگزاری انتخابات در هشت شهرستان، 20 نقطه شهری و 308روستای بالای 20 خانوار، رسالت برگزاری انتخابات را بر عهده‌دارند همچنین بیش از پنج هزار نیروی پلیس با همراهی فرماندهی ناجا در شعبات رأی‌گیری امنیت برگزاری انتخابات را بر عهده خواهند داشت.
7344/7470/6103 خبرنگار: علیرضا عربی و امیرحسین کاشی منش ** انتشاردهنده: مصطفی دهقان
برای آگاهی از تازه‌ترین اخبار و رویدادها در استان سمنان به نشانی IRNASEMNAN@ کانال اخبار ایرنا سمنان مراجعه کنید.
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.