مدیر روابط عمومی دانشگاه زنجان روز دوشنبه در این باره گفت: پایگاه استنادی علوم جهان اسلام هر ساله بر اساس معیارهای بین المللی آخرین رتبه بندی دانشگاه های برتر در میان مؤثرترین دانشگاه‌های پر استناد کشور را از ۱۰ سال گذشته که مدام در حال به روزرسانی است اعلام می کند.

وی با بیان اینکه این استنادات بیانگر ارزشمندی و کیفیت یافته ها و تولیدات علمی هستند، اظهار داشت: رشد کیفیت تولیدات علمی عاملی برای دستیابی به مرجعیت علمی است.

سپهری افزود: معیار انتخاب پژوهشگر برتر تعداد استنادات صورت گرفته به تولیدات آنان است و  بر همین اساس پژوهشگرانی که توانسته اند براساس تحقیقات خود به بالاترین سطح اعتبار بین المللی دست یابند در دسته پژوهشگران یک درصد و۲۰درصد برتر دنیا قرار می گیرند.

وی با بیان اینکه نام دکتر عباس ربیعی؛ دانشیار گروه مهندسی برق دانشگاه زنجان در بین پژوهشگران یک درصد برتر دنیا قرار گرفته است، گفت: دانشگاه زنجان در بین ۲۷ دانشگاه جامع میان مراکز پژوهشی پراستناد یک درصد برتر کشور قرار دارد. 

گفتنی است که پیش از این نیز نام دکتر علی رمضانی، دکتر محمدحسین رسولی فرد و دکتر صالح مبین جزو یک درصد برتر پژوهشگران قرار گرفته است. 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.