شهلا کاظمی، روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: طرح بررسی ساختار قامتی زنان شاغل در دستگاه‌های دولتی برای نخستین بار در کشور (در سطح وزارت ورزش و جوانان) در استان زنجان اجرا می‌شود.

وی اظهار داشت: با کلیه دستگاه‌های دولتی زنجان مکاتبه شده است و در نخستین روز از اجرای این طرح ۳۰ نفر از بانوان شاغل در اداره ها به مرکز پایگاه قهرمانی زنجان واقع در مجموعه ورزشی انقلاب زنجان مراجعه کرده و مورد غربالگری قرار گرفتند.

کاظمی با بیان اینکه بانوان شاغل می‌توانند در روزهای زوج از ساعت ۹ صبح تا ۱۴ بعدازظهر به این پایگاه قهرمانی مراجعه کنند، افزود: مراجعان به لحاظ ناهنجاری‌های در ساختار قامتی، از سوی کارشناسان مربوط مورد سنجش و ارزیابی قرار می‌گیرند.

وی مدت زمان اجرای فاز نخست طرح ساختار قامتی زنان شاغل را حدود ۲ ماه اعلام کرد و اظهار داشت: کارشناسان پس از غربالگری مراجعان و در صورت مشاهده ناهنجاری در ساختار قامتی حرکات اصلاحی آموزشی ارایه می‌دهند تا به مدت ۳ یا چهار ماه تمرین های درنظر گرفته شده را انجام دهند و در فاز بعدی طرح، بازخورد و نتایج اصلاحی آن را در فرد مورد نظر ارزیابی کنند.

رییس گروه هماهنگی امور ورزشی بانوان اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان استقبال بانوان از این طرح که به صورت رایگان انجام می‌شود را ضروری خواند و گفت: این طرح در راستای کمک به بانوان شاغل که همواره مسوؤلیت خطیری در خانه و اداره دارند، اجرا می‌شود تا سلامت و تندرستی آنان با تهدید مواجه نشود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.