سیدمحسن موسوی روز یکشنبه در مجمع انتخاباتی هیات ورزش‌های بیماران خاص و پیوند اعضای استان زنجان گفت: این فدراسیون سعی وافر دارد تا کمک‌ها و حمایت‌های بیشتری را از هیات‌های استانی داشته باشد تا فعالان در این عرصه به انگیزه و دلگرمی بیشتری دست یابند.

وی با بیان اینکه امسال بخش کمتری از اعتبارات تخصیص یافته به فدراسیون، پرداخت شده است، اظهار داشت: این باعث شده است تا دست فدراسیون در کمک به استان‌ها، مقداری بسته باشد.

موسوی افزود: فدراسیون به آن دسته از هیات های استانی که در زمینه رشد، شکوفایی، تعالی و پیشرفت ورزش‌های بیماران خاص و پیوند اعضا، فعال هستند و ورزشکاران زیادی را تحت پوشش قرار داده‌اند، اعتبارات بیشتری را در نظر می‌گیرد.

وی به نحوه اعزام ورزشکاران به مسابقات و دعوت آنان برای حضور در اردوهای تیم ملی اشاره کرد و اظهار داشت: انتخاب ورزشکاران با روند منطقی و مشخص صورت می‌گیرد و با تدابیر اتخاذه شده، نفرات برتر و توانمندتر برگزیده می‌شوند.

موسوی با تاکید براینکه تلاش این است تا هیچ اجحافی در اعزام‌ به مسابقات و دعوت از ورزشکاران برای حضور در اردوهای تیم ملی نشود افزود: زنجان از استان‌های خوب و فعال در ورزش بیماران خاص و پیوند اعضا است و فعالیت و برنامه‌های خود در جهت رشد و پیشرفت ورزشکاران تحت پوشش این هیات را به صورت هدفمند انجام می‌دهد و با حضور توانمند در مسابقات قهرمانی به موفقیتهای خوبی نیز دست یافته است.

در این مجمع انتخاباتی که امروز با حضور علی خلیلی، مدیرکل و محمدعلی حمزه‌پور معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان زنجان و اعضا مجمع در محل مجموعه ورزشی انقلاب زنجان برگزار شد، محمدرضا طهماسبی که تنها داوطلب برای تصدی این سمت بود با کسب ۱۶ رای به مدت چهار سال دیگر سکان هدایت این هیات ورزشی زنجان را عهده دار شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.