مدیربهزیستی شهرستان زنجان روز دوشنبه در این خصوص به خبرنگار ایرنا گفت: پویش "حلقه وصل باشیم" همزمان با سراسر کشور در این شهرستان نیز آغاز شده است و در زمان حاضر ۵۰۰ نفر از مددجویان تحت پوشش بهزیستی استان در دوران عقد قرار دارند که از این تعداد ۱۶۰ نفر به شهرستان زنجان اختصاص دارد.

رزاق منافی افزود: این تعداد از گروه‌های هدف به علت فراهم نبودن شرایط و ملزومات تشکیل زندگی نتوانسته اند زندگی مشترک خود را آغاز  کنند و هم اکنون چشم انتظار کمک های خیران برای آغاز زندگی مشترک خود هستند.

این مسؤول ادامه داد: با توجه به مشکلات اقتصادی و عدم کفاف کمک های بهزیستی، مشارکت های مردمی به ویژه خیران می تواند بسیار راهگشا باشد و در این ارتباط  تمامی مراکز دولتی و غیردولتی و مردم نهاد تحت نظارت بهزیستی استان زنجان آماده دریافت کمک ها هستند.

وی اضافه کرد: تا کنون و با رایزنی انجام گرفته موسسه های خیریه بهزیستی در تامین جهیزیه گروه های هدف کمک حال و پیشگام بوده اند و خوشبختانه نگاه مثبت آحاد جامعه به سازمان بهزیستی به دلیل ارائه خدمات شاخصی چون نگهداری از ایتام، افراد دارای معلولیت، بیماران روانی، سالمندان و سایر فعالیتهای اجتماعی، همواره یاری رسان بوده است.

منافی افزود: اداره بهزیستی شهرستان زنجان آماده دریافت اجناس و جهیزیه اهدایی هموطنان و دیگر لوازم ضروری زندگی برای زوجین است.

مدیر بهزیستی شهرستان زنجان یادآور شد:  خیران و شهروندان زنجانی می توانند برای مشارکت در این پویش کمک های نقدی خود را به شما ره حساب ۲۱۰۰۹۱۴۳۴۵۲۵۰۱۱ بانک توسعه تعاون واریز  کنند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.