مسئول واحد هنرهای تصویری حوزه هنری استان زنجان روز یکشنبه به خبرنگاران گفت: حوزه هنری استان زنجان در راستای تولید فیلم‌های کوتاه و ۱۰۰ ثانیه‌ای در سال جاری اقدام به تولید پنج فیلم کوتاه با موضوع کاهش آسیب‌های اجتماعی کرد که این فیلم‌ها پس از تایید نهایی به مرحله تولید و اکران رسیده است.

میثم سیفی، عناوین فیلم‌ها را، ‌ "چراغ‌ها را من خاموش می‌کنم" و "شکاف" به کارگردانی جبار اوجاقلو، "پاگرد" و "پل" به کارگردانی سوسن سلامت و بهزاد علوی و انیمیشن "سیب‌سرخ" را به کارگردانی وریا نیک‌منش و مریم هاشم نژاد ذکر کرد. 

وی اضافه کرد: فیلم‌های کوتاه تولید شده در ارتباط با موضوع طلاق، خودکشی، معضلات فضای مجازی، کودک آزاری و نزاع تهیه شده که در اکران فیلم ها طی روز دوشنبه/۲۵ آذر/ امسال مسؤولان استانی، تعدادی از اساتید دانشگاهی و کارشناسان حوزه آسیب‌های اجتماعی و عوامل سازنده فیلم‌ها در حوزه هنری حضور دارند.

سیفی با اشاره به نقش‌آفرینی چهره‌های نام آشنای سینما و تلویزیون ایران در فیلم‌ها، گفت: این فیلم‌ها با حضور بهزاد خداویسی، سیروس همتی، زهرا داودنژاد، علی سلیمانی، مهری آل‌آقا، لبخند بدیعی و ساسان قجر جلوی دوربین رفته‌اند.

وی یادآوری کرد:  فیلم‌های تولید شده با موضوع کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی با همکاری و مشارکت حوزه هنری زنجان، اداره کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری زنجان و سازمان امور اجتماعی کشور تهیه و تولید شده است. 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.