خدابخش مرادی نافچی شامگاه سه شنبه در جلسه تخصیص اعتبار تملک دارایی های سرمایه ای از محل کاهش آسیب های اجتماعی افزود: اگر بر اساس نگاه و نظرهایی که بیان می کنیم از فضاها، امکانات و نیروی انسانی موجود به نحو مطلوب و مداخله جویانه استفاده می‌کردیم هم اکنون در جامعه با مشکل اجتماعی مواجه نبودیم.

وی تاکید کرد: اگر در زمان حاضر این موضوع مطرح می شود، رویکرد مداخله ای است.

معاون سیاسی امنیتی و امور اجتماعی استاندار زنجان گفت: رویکرد جلسه تخصیص اعتبار تملک دارایی های سرمایه ای از محل کاهش آسیب های اجتماعی، افزایش حساسیت مدیران حوزه های فرهنگی و اجتماعی حتی زیربنایی به مسائل رفتار و آسیب های اجتماعی و مداخله موثر، با برنامه و بهره گیری از امکانات و فرصت های در اختیار است تا بتوانیم به سالم سازی محیط جامعه کمک کنیم.

وی با بیان اینکه محیط، اجتماعی که خودمان در آن زندگی می کنیم محسوب می شود، اظهارداشت: باید حساسیت ها را بین دستگاه های اجرایی ایجاد و افزایش دهیم و حرکتی نظامند و با برنامه در دستور کار قرار دهیم.

معاون سیاسی امنیتی و امور اجتماعی استاندار زنجان، با بیان اینکه معتقدیم در دستگاه های اجرایی نیروی انسانی و امکانات وجود دارد، تصریح کرد: بر اساس نگاهی که مدیریت عالی استان داشت اولویت و برنامه ها وجود دارد اما مهم این است چقدر از این برنامه ها در جهت اثر بخشی استفاده شده است.

مرادی نافچی یادآوری کرد: به دنبال تجدید نظر مدیران در رویکردها، برنامه ها، اقدامات و تقویت نظارت هستیم.

وی تاکید کرد: رویکرد اعتبار تملک دارایی های سرمایه ای از محل کاهش آسیب های اجتماعی به منظور تجهیز برای افزایش اثرگذاری است.

مرادی نافچی ادامه داد: مدیران دستگاه های اجرایی با رویکردهای بیان شده اولویت های خود را بیان کنند و در مرحله دوم اثر این تجهیز در افزایش نفوذ و اثر بخشی کاهش آسیب های اجتماعی نیز بیان شود.

وی با بیان اینکه در مرحله سوم الویت بندی رویکردها همپوشانی رعایت شود، اضافه کرد: همپوشانی بهره گیری از فضاها و امکانات مد نظر قرار گیرد تا این تجهیز منجر به خدمتی جدید شود.

معاون سیاسی امنیتی و امور اجتماعی استاندار زنجان گفت: اداره های متولی برنامه های فرهنگی باید تا ۱۰ صبح فردا این برنامه ها را به دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استاندار اعلام کنند و تیمی نیز در استانداری تشکیل شود تا اولویت ها را دسته بندی کنند.

به گزارش ایرنا، در این جلسه دستگاه های اجرایی فرهنگی حاضر در جلسه برنامه های خود را برای تخصیص اعتبار به منظور کاهش آسیب های اجتماعی ارائه کردند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.