شهردار زنجان روز پنجشنبه در مراسم آغاز به کار شهرداری منطقه چهار زنجان گفت: این منطقه شهرداری به واسطه گسترش خدمات به شهروندان مورد نیاز است که پس از فرایندهای لازم راه اندازی شد.

مسیح‌الله معصومی افزود : ایجاد مناطق شهرداری‌ها برای ارائه خدمات بهتر به شهروندان لازم است که پیش از این  شهر زنجان سه منطقه شهرداری داشت که گام سخت‌تر شهرداری صرفا راه‌اندازی و یا مصوبه نبود و نیاز بود که تمامی شهر زنجان دوباره  منطقه بندی شود.

 این مسؤول ادامه داد: با  منطقه‌بندی توزیع عادلانه خدمات شهری انجام خواهد گرفت و در زمان حاضر نیز طبق منطقه‌بندی مراجعه به شهردار منطقه چهار نیز انجام می گیرد.

وی  همچنین  از فرمانده تیپ ۲۱۶ زرهی زنجان خواست، اقدام مساعد در ارتباط با ادامه کار بازگشایی پادگان انجام دهد چرا که  این کار منافع شهروندان زنجانی را  به دنبال خواهد داشت.

معصومی افزود: نامه نگاری لازم انجام گرفته  که امیدواریم این مهم محقق شود و بزودی این مسیر بازگشایی شود.

بازگشایی پادگان نیازمند هماهنگیهای لازم است

فرمانده تیپ ۲۱۶ زرهی زنجان نیز در پاسخ به درخواست شهردار زنجان گفت: هدف مسؤولان سازندگی شهر است وبطور قطع  ارتش نیز موضوع بازگشایی پادگان را دنبال می‌کند.

داود حمدی افزود: در اجرای طرح بازگشایی پادگان تلاش ها انجام می گیرد که تعهدات باید به نحو احسن بوده و سیاست برد برد باشد.

وی اضافه کرد: طبق پیگیر های انجام گرفته مکاتبات به شکل درستی انجام نشده بود و بر همین اساس حتی جدایی یک متر از پادگان نیز نیازمند مکاتبات اداری و دستور از مقامات بالادستی کشوری است.

فرمانده تیپ ۲۱۶ زرهی زنجان گفت: این موضوع به طور جدی پیگیری می شود و منوط به این است که از سوی مقامات کشوری حل شود و حتی اگر خیابان آسفالت هم شود، دیوارها برداشته نمی شود.

رئیس شورای اسلامی شهر زنجان نیز در این مراسم با اشاره به اینکه ایجاد منطقه چهار شهری موجب ایجاد توزیع عادلانه خدمات شهری خواهد شد، گفت: تاکنون  حجم متناسبی در ارتباط با فعالیت مناطق نبود اما با این تقسیم‌بندی بطور قطع شرایط بهتری ایجاد خواهد شد.

حمیدرضا حمیدی افزود: منطقه چهار از مناطق بکر شهر به شمار  می رود و می‌توان کاری کرد که در این منطقه هیج شائبه‌ای به لحاظ فساد اداری و مالی ایجاد نشود.
این عضو شورای اسلامی شهر زنجان، در ارتباط با بازگشایی پادگان نیز خاطر نشان کرد: از شهرداری درخواست می شود که تعهدات خود را در قبال پادگان انجام دهد و اگر هم پیش از این  تعهدی داده شده اجرایی شود تا هرچه زودتر شاهد بازگشایی پادگان باشیم.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.