سجاد خدایی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: پیش از این و با توجه به پیگیری های مستمر و جلسات کارشناسی برگزار شده با حضور مسئولان و کارشناسان طرح میدان گاهی شهری سبزه میدان به تصویب کمیسیون ماده پنج رسیده بود.
وی اظهار داشت: با توجه به مطالعات صورت گرفته توسط مشاور طرح، در مرحله تهیه اسناد فراخوان به شیوه EPC (مهندسی، تدارکات، اجرا) انجام می گیرد که پس از انتشار آگهی پیمانکار ذی صلاح نیز انتخاب شد.
این عضو شورای اسلامی شهر زنجان ادامه داد: بر این اساس و با توجه به وعده های داده شده به شهروندان زنجانی پس از انجام اصلاحات لازم در سطح و سطوح پروژه و اخذ تائیدیه های مورد نیاز از مراجع و مبادی ذی ربط این مهم انجام گرفت.
خدایی افزود: با انجام تشریفات قانونی و برگزاری مناقصه تک مرحله ای 2 شرکت از پنج شرکت کننده در مناقصه ، بنام های 'ندای علم و صنعت و اکسین صنعت' حائز شرایط تشخیص داده شدند که در نهایت با توجه به ارائه قیمت های پیشنهادی شرکت اکسین صنعت بعنوان مجری اجرای پروژه سبزه میدان شناخته شد.
وی اضافه کرد: پیش از این برآورهای منابع مالی برای اجرای این پروزه 61 میلیارد و 700 میلیون تومان پیش بینی شده بود که این رقم با توجه به نوسانات اقتصادی دچار تغییراتی شد.
نایب رئیس شورای اسلامی شهر زنجان ادامه داد: مشاوره اجرای این پروژه رقم بین 105 تا 120 میلیارد تومان را به پیمانکاران شرکت کننده در مناقضه اعلام کرده بود که در نهایت طی جلسه شب گذشته ' اکسین صنعت'با رقم 107 میلیارد تومانی برنده اعلام شد.
وی یادآوری کرد: مقرر شده این طرح بر زمین مانده از دهه های گذشته در کمتر از 30 ماه احداث شود و با تحقق این مهم به انتظار مردم و مسئولین پایانی خوشی را رقم بزند.
خدایی خاطر نشان کرد: فرآیند تایید مناقصه و انعقاد قرار داد نیز زمان 20روزه به طول می انجامد و پیش بینی می شود عملیات نهایی اجرای پروژه توسط پیمانکار خرداد انجام گیرد که تابلو روز شمار نیز در دید عموم نصب خواهد شد.
به گزارش ایرنا، اجرای طرح سبزه میدان نیز از دیگر پروژه های شاخص شهر زنجان محسوب می شود که در سال 67 تصویب شد اما عملیات اجرای آن به طور رسمی شهریور سال 93با حضور وزیر راه و شهرسازی آغاز شد.
این پروژه نیز به یپمانکاران متعددی سپرده و آخرین پیمانکار این پروژه شرکت کهن دژ میلاد بود که در سالجاری قرارداد همکاری آن با شهرداری لغو شد.
9646/8068
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.