خدابخش مرادی نافچی رو یکشنبه در آیین بهره برداری از پارک گلسار منطقه گلشهر کاظیمه زنجان افزود: توسعه پارکها و توجه به سلامت، شادابی، نشاط، پویایی و تحرک در  فضای شهری محسوب میشود.

این مسئول ادامه داد: کارکرد شهرداری و شوراها صرفا کار عمرانی نیست و در این  خصوص رویکرد اساسی که می تواند به پویایی رونق شهری کمک کند، توجه به مسائل اجتماعی، فرهنگی در حوزه شهری است که پارک ها می تواند همه کارکردها و سایر اجزا و عناصر دیگر را داشته باشند.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر زنجان نیز در این آیین گفت: طی بازدید انجام گرفته از این پارک  فضای واقع در ضلع شمالی آن به اداره کل اموزش و پرورش استان با کاربری آموزشی  واگذار شده  است.

سجاد خدایی افزود: تا کنون اقدامی در این خصوص انجام نگرفته و با توجه به تراکم جمعیتی این منطقه  و از طرفی پایین بودن  سرانه های آموزشی و فرهنگی  در این بخش،  در صورت عدم تمایل اداره کل اموزش و پرورش زنجان برای احداث مکان مودر نظر زمین مد نظر  به شهرداری تحویل داده شود.

وی اضافه کرد: بر این اساس و در صورت واگذاری این فضا به شهرداری تلاش می شود فرهنگسراها در قالب بخش های فرهنگی و اداری برای سادکنان  این منطقه احداث شود  

این عضو شورای اسلامی شهر زنجان ادامه داد: یکی از سیاست گذاری های مهم شورای دوره پنجم، توجه به تقویت و توسعه زیر ساخت های شهری است و برای این منظور تلاش می شود تمامی ظرفیت ها و پتاسیل های بالقوه به بالفعل تبدیل شود.

وی اظهار داشت: شورای شهر بر اساس هدف گذاری انجام شده، موضوع رساندن سرانه بودجه به میانگین کشوری را در دستور کار خود قرار داد که این مهم در سال دوم ارائه لایجه بودجه تحقق یافت.

شهر زنجان به عنوان مرکز استان ۴۲۰ هزار نفر جمعیت و چهار منطقه شهرداری دارد.  

۹۶۴۶/۸۰۶۸

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.