فتح‌الله حقیقی روز شنبه در هشتمین جلسه کمیسیون‌ برنامه‌ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان زنجان که در سالن امام علی استانداری برگزار شد افزود: مرحله دوم انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی که ثبت نام نامزدها است از فردا /یکشنبه ۱۱ آذر ماه/ آغاز می‌شود.

وی با تاکید براینکه این مرحله از انتخابات باید با قدرت بیشتری انجام گرفته و منجر به نتایج مثبت شود به حوزه‌های اصلی انتخابات در استان زنجان اشاره کرد و اظهار داشت: شهرستان‌های زنجان، ابهر، ماهنشان و خدابنده، جزو حوزه‌های اصلی در این استان هستند.

حقیقی با بیان اینکه در موضوع انتخابات نباید تماشاچی شد، مشارکت مردم و نامزدها را مورد تاکید قرار داد و تصریح کرد: ارکان قانونی انتخابات که سلامت، رقابت، مشارکت و امنیت، است باید اجرایی و تبدیل به شکوه و عظمت مردم شود.

استاندار زنجان با بیان اینکه ما (مسؤولان) خدمتگزار مردم هستیم، گریزی نیز به حادث اخیر در کشور زده و گفتند: مردم زنجان در مقابله با حوادث اخیر  موفق به میدان آمدند و مقام معظم رهبری و دولت، نیز  از زنجان نیز به عنوان استان پیشتاز و موفق یاد کردند. 

حقیقی به موضوع مبارزه با قاچاق کالا و ارز اشاره کرد و افزود: انتظار از کارگروه ها در جهت مبارزه با قاچاق کالا و ارز، این است که مرتب جلسه تشکیل دهند و هیچ جا رسم نیست که کمیسیون بیشتر از کارگروه، تشکیل جلسه دهد.

وی اظهار داشت: مبارزه با قاچاق کالا و ارز باید جدی‌تر شود و همه کارگروه‌ها در این خصوص پای کار آمده و فعال‌تر شوند و در واقع شعار به عمل است و کسی که عمل ندارد نباید شعار داده و یا نظر دهد.

حقیقی با تاکید بر اینکه در همه حال باید قانون اجرا شود و در کنار اجرای قانون باید هوشیاری لازم را نیز داشت تا سوء استفاده ای صورت نگیرد، افزود: پدیده قاچاق، ضربه سنگین بر پیکر اقتصاد وارد می‌آورد و باید با آن برخورد قاطع قانونی صورت گیرد و قرار است ریشه قاچاق و کسانی که به اقتصاد کشور ضربه می‌زنند، خشکانده شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.