سرهنگ محمدعلی عظیمی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این حادثه رانندگی منجر به فوت و خسارت، طی ۲۴ ساعت گذشته، در کیلومتر ۴۵ خط شمالی این مسیر ارتباطی پر تردد اتفاق افتاد.

وی با بیان اینکه این خودروی سنگین (تریلر) به علت عدم توجه به جلو ناشی از خستگی و خواب آلودگی راننده رخ داد، اظهار داشت: در زمان حاضر وضعیت ترافیک در سطح مسیرهای ارتباطی این استان، عادی و روان است.

عظیمی به رانندگان وسایط نقلیه توصیه کرد در حین احساس خستگی و خواب، از ادامه مسیر به جد اجتناب کنند چراکه اصرار بر  رانندگی می تواند حوادث تلخ و ناگواری را رقم بزند.

وی ابراز امیدواری کرد رانندگان با رعایت دقیق قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی، میزان تصادفات در سطح جاده‌های این استان را به حداقل برسانند.  

۶ ماه نخست امسال بر اثر وقوع ۲ هزار و ۳۶۷ فقره حادثه رانندگی در سطح جاده‌های ارتباطی این استان ۱۳۳ نفر کشته شدند که در نیمه نخست سال ۹۷ که به تعداد ۱۴۹ نفر بود ۹ درصد کاهش نشان می دهد.

استان زنجان پنج‌هزار و ۸۴۰ کیلومتر راه ارتباطی دارد که از این میزان، ۲۰۰ کیلومتر آزاد راه، ۱۱۳ کیلومتر بزرگراه، ۳۴۲ کیلومتر راه اصلی و ۹۷۴ کیلومتر راه فرعی است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.