حجت محمدی شامگاه دوشنبه در جلسه هماهنگی مبارزه با موادمخدر شهرستان خرم‌دره با اشاره به مشکلات بسیاری که در پی اعتیاد و سوء مصرف موادمخدر گریبانگیر خانواده‌ها می‌شود، یادآور شد: افزایش آگاهی در مبارزه با مصرف مواد مخدر نیازمند همکاری آحاد مردم و مسئولان در تمامی حوزه ها است.
این مسئول خاطرنشان کرد: برای توسعه و آبادانی کشور لازم است زمینه پرورش استعدادها و توانمندی‌های جوانان از طریق مبارزه با مواد مخدر فراهم شود که یکی از این راه ها افزایش آگاهی خانواده ها و جوانان است.
فرماندار خرم‌دره اظهار داشت: از اهداف اصلی این جلسه پیشگیری از گرایش افراد به مواد مخدر و پیشگیری از ایجاد مشکلاتی است که توسط معتادان در اجتماع ایجاد می شود.
محمدی با تاکید بر تعامل در پیشبرد اهداف جلسات، یادآور شد: همکاری اعضای شورای مبارزه با مواد مخدر لازمه تحقق اهداف آن است.
وی در پایان با اشاره به کشف بیش از ۴۷ کیلوگرم مواد مخدر در ۷ ماه گذشته از سال جاری در شهرستان خرمدره از ماموران زحمت کش نیروی انتظامی تقدیر کرد.
دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان زنجان نیز در این جلسه از تدوین سند جامع پیشگیری اولیه از اعتیاد در استان خبر داد و افزود: این سند با رویکرد جامع تدوین شده است.
فاطمه رضایی تاکید کرد: در حوزه صیانت از خانواده در مقابله با آسیب های اجتماعی اولویت با موضوع پیشگیری است.
وی خاطرنشان کرد: در این سند مقابله و درمان در رده های بعدی قرار دارد و پیشگیری در اولویت برنامه ها است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.