سردار جهانبخش کرمی، روز یکشنبه در نشست روشنگری که به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج دانش‌آموزی برگزار شد در جمع اعضای شورای واحدهای بسیج دانش آموزی زنجان افزود: دانش آموزان به عنوان آینده‌سازان کشور، باید به درستی در جریان اتفاقاتی که در دوران شکل‌گیری و پیروزی انقلاب اسلامی رخ داد قرار گیرند.

وی به یوم‌الله ۱۳ آبان اشاره کرد و اظهار داشت: سیزده آبان یادآور سه واقعه بزرگ در تاریخ ایران است که دست استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا در این رخدادها کاملا مشهود و نمایان است.

سردار کرمی ادامه داد: ۱۳ آبان ۴۳ روز تبعید حضرت امام خمینی (ره) به ترکیه از سوی رژیم وابسته به آمریکا و صهیونیست ها، ۱۳ آبان ۵۷ روز قتل عام دانش‌آموزان و دانشجویان در مقابل دانشگاه تهران ازسوی رژیم منحوس پهلوی و ۱۳ آبان ۵۸ روز تسخیر مرکز فتنه (لانه جاسوسی) آمریکا توسط دانشجویان پیرو خط امام (ره)، عنوان این سه واقعه بزرگ تاریخی است که هر کدام در شکل‌گیری انقلاب اسلامی تاثیر خاص خود را داشت. 

وی از استکبار ستیزی به عنوان یک حرکت مهم یاد کرد و با بیان اینکه نبرد بین حق و باطل از بدو خلقت بشر وجود داشته و دارد، افزود: دشمنان دین و قرآن در واقعه عاشورا و برای رسیدن به اهداف پلید خود حتی به طفل ۶ ماهه نیز رحم نکردند و در واقع چنین جنایت تاریخی در هیچ جای جهان اتفاق نیفتاده است اما با این وجود پیروز میدان نشدند. 

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان گفت: هرچند قریب ۱۴۰۰ سال از عاشورای حسینی می گذرد اما امام حسین (ع) هنوز زنده و فریاد حسین حسین در جهان همچنان طنین انداز است.

سردار جهانبخش کرمی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران در تداوم و استمرار حرکت بعثت، غدیر و عاشورا است، افزود: انقلاب اسلامی ایران به رهبری حضرت امام خمینی (ره) همه ابر قدرت‌ها را تکان داد و معادلات غرب و شرق را به‌هم ریخت و زلزله ای عظیم ایجاد کرد.

وی اظهار داشت: ۲ روز پس از پیروزی انقلاب اسلامی، ترور، انفجار و تخریب و درگیری‌ها از سوی دشمنان انقلاب آغاز شد و با این کارها تلاش وافر داشتند تا این انقلاب و نظام جمهوری اسلامی را ساقط کنند که مردم ولایتمدار به صحنه آمده و به مقابله با بدخواهان برخاستند.

سردار کرمی افزود: دشمنان برای ساقط کردن انقلاب و نظام و سلطه مجدد خود، جنگ هشت ساله را به ایران تحمیل کردند که اگر روحیه انقلابی، ولایی، جهاد و شهادت، ایمان به خدا و هدف و همچنین رهبری‌های داهیانه امام راحل در میان نبود به حتم پیروز میدان می شدند.   

وی تصریح کرد: ایران هشت سال تمام در مقابل دنیای استکبار که مرکز فرماندهی این فتنه بزرگ کشور آمریکا بود، ایستاد و رزمندگان اسلام با فداکاری و ایثار، حماسه‌ای جاوید و ماندگار خلق کردند و آنان را در رسیدن به اهداف نامشروع‌شان، ناکام گذاشتند.

سردار کرمی از بسیج به عنوان یک نیروی توانمند و ارزشی یاد کرد و افزود: اگر مسئولان از تقویت و پشتیبانی بسیج غفلت ورزند در این صورت در آتش قهر الهی گرفتار خواهند آمد.

وی تصریح کرد: امروز بسیج جهان اسلام شکل گرفته است و دیگر جایی برای آمریکا و اسرائیل غاصب و سلطه اروپا در کشورهای اسلامی منطقه نیست.

سردار کرمی از آمریکا به عنوان یک شیطان بزرگ یاد کرد و با بیان اینکه این کشور سلطه‌جو به هیچ وجه قابل اعتماد نیست، افزود: تمام فتنه‌های ایجاد شده در جهان اسلام، زیر سر آمریکای جهانخوار است هرچند که در رسیدن به اهداف پلید خود شکست می‌خورند.

   

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.