نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران گفت: بچه‌های انقلاب نمرده‌اند و نخواهند گذاشت تلاش استکبار و نفودی‌هایش برای استحاله انقلاب راه به جایی ببرد.

به گزارش ایسنا، حجت‌الاسلام عبدالله حاجی صادقی در آئین اختتامیه کنگره ملی فرهنگ و هنر سپاه و آغاز مراسم‌های گرامیداشت چهل سالگی انقلاب، با اشاره به تلاش‌های استکبار جهانی برای استحاله فرهنگی، اظهار کرد: برای ضربه زدن به انقلاب، کسانی را در جاهایی پشت تریبون قرار داده و به جنگ انقلاب برمی‌خیزید. می‌دانیم که جبهه استکبار تنها راهی که برای نابودی انقلاب دنبال می‌کند استحاله انقلاب از طریق نفوذ هنری بوده و هنرپیشگان و افرادی را مأموریت می‌دهد تا در فرصت‌هایی که پیدا می‌کنند، ارزش‌های انقلاب را زیر سوال ببرند و به نام انقلاب جشن گرفته و چهل سال افتخار انقلاب را به خاطر اینکه ابتذال نداشته و به خاطر این‌که انقلاب شخصیت و هویت انسانی را احیا کرده و به زن ارزش والا داده، زیر سوال ببرند.

وی گفت: دشمنان و کسانی که وعده دادند انقلاب نخواهد توانست چهل سالگی خود را جشن بگیرد، شاهد باشند که انقلاب اسلامی نه تنها چهل سالگی خود را جشن می‌گیرد بلکه تنومندتر شده و شاهد ذلت دشمنان است.

حاجی صادقی با بیان این‌که هرچند در مسیر انقلاب فراز و نشیب داشتیم، اما هرگز توقف نداشته‌ایم، گفت: طبیعت و آفرینش انسان به گونه‌ای است که از هنر لذت و اثربخشی بیشتری دریافت می‌کند، از این رو گفتمانی در جامعه موفق‌تر است که هنر را به استخدام خود درآورد و از آن استفاده کند.

وی با تاکید بر این‌که هنر با استفاده از همه ابزارها، می‌تواند یک جامعه را به اهدافش برساند، خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی به سبب زنده بودنش دشمن دارد و دشمن دریافته که برای ضربه زدن به انقلاب باید از طریق هنر وارد میدان شود.

وی با اشاره به برگزاری کنگره ملی فرهنگ و هنر در تبریز گفت: برگزاری این مراسم در تبریز که مرکز تمدن اسلامی و مهد فرهنگ و هنر است این پیام را به مسئولان، هنرمندان و همه کسانی که در سفره انقلاب به جایی رسیدند، می‌رساند که مواظب باشید دشمن می‌خواهد از دریچه هنر، جان انقلاب را بگیرد و سبک زندگی غربی خود را در قالب هنر دیکته کند.

نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران با تاکید بر این‌که دشمنان می‌خواهند هر روز با یک ادبیات خاص ارزش‌های انقلاب را مخدوش کنند، افزود: بدانید بچه‌های انقلاب زنده‌اند و روح بلند شهدا ما را مدیریت می‌کند و به لطف خدا نخواهیم گذاشت در این میدان به اهداف شوم خود برسند.

وی با بیان این‌که انقلاب اسلامی فقط تولد جدید اسلام ناب محمدی نبود، بلکه رسالتی برای آینده قائل است، تاکید کرد: انقلاب اسلامی ایران، عالم را برای نهضت ظهور آماده کرده و زمینه را برای تحقق آخرین مرحله عملیات حسینی فراهم می‌کند.

نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران با بیان این‌که انقلاب اسلامی ایران زمینه ساز نهضت ظهور است، متذکر شد: ایمستکبران بدانید، ما سر و جان می‌دهیم اما انقلاب نمی‌دهیم.

وی بیان کرد: امروز در کنار دستاوردهای سیاسی، امنیتی، اقتصادی و… یکی از بزرگ‌ترین دستاوردهای انقلاب، حاکمیت خدا بر این سرزمین است.

وی خطاب به هنرمندان گفت: انقلاب در همه عرصه‌ها بر گردن شما حق دارد و خود را مدیون انقلاب بدانید؛ پیش از انقلاب، ایران یکی از ایالت‌های منفصل آمریکا بود اما امروز در دنیا به عنوان یگانه قدرتی است که توانسته ابهت استکبار را در هم‌بشکند.

حاجی صادقی با تاکید بر این‌که کسی خود را طلبکار انقلاب نداند، افزود: با احساس دین نسبت به انقلاب، شهدا، مردم و هویت اسلامی ایران از شما انتظار می‌رود که افسران مقابله با جنگ نرم دشمن باشید.

وی تاکید کرد: مواظب باشید سرباز دشمن نباشید و برگزارکنندگان جشنواره‌ها و مراسم‌های چهل سالگی انقلاب دقت کنند که مراسم بوی انقلاب دهد و رنگ دینی داشته باشد و همچنین گفتمانش ایستادگی در برابر دشمن باشد.

وی تاکید کرد: دشمن به دنبال این است که اراده خود را با فشار اقتصادی، جنگ روانی و تهاجم فرهنگی در انواع مختلف، علیه ایران اسلامی به کار گیرد و به استحاله بکشاند، در این شرایط، بزرگترین رسالت ما "جهاد کبیر" است.

نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران در ادامه خطاب به مردم، هنرمندان و مسئولان گفت: پیام این اجلاسیه این است که دشمن تحرک دارد و باید در برابر دشمن تحرک داشت.

وی تاکید کرد: دشمنان بدانند که هر قدر از عمر انقلاب بگذرد، حضور مردم نیز در عرصه‌های مختلف بیشتر خواهد شد، افزود: امسال نیز مردم ایران در ۲۲ بهمن، هنرمندانه به میدان آمده و بیش از همیشه فریاد استکبارستیزی را به اوج خواهند رساند.


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.