حجت‌الاسلام اسماعیل صادقی نیارکی روز یکشنبه در جمع خبرنگاران ضمن گرامیداشت فرا رسیدن یوم‌الله ۱۳ آبان، اظهار داشت: روز ملی مبارزه با استکبار جهانی، میعادی است که بندبند آن جهد، جهاد و اجتهاد در عرصه‌های عزت و آزادگی است.

وی از عموم مردم شهیدپرور و همیشه در صحنه استان و به‌خصوص از دانش‌آموزان و دانشجویان دعوت کرد همچنان که در تمامی صحنه‌های انقلاب، حضوری آگاهانه را به نمایش گذاشته‌اند این بار نیز با شرکت گسترده و فعال در راهپیمایی ۱۳ آبان که روز خدایی است، فریادشان را برای رسوا کردن آمریکا و هم‌دستان او سر دهند.

صادقی نیارکی ابراز امیدواری کرد بار دیگر با حضور گسترده خود در راهپیمایی فردا /دوشنبه/ با آرمان‌های شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس و امام شهدا تجدید میثاق کرده باشیم.

وی افزود: در این روزها یاد و خاطره ارواح طیبه شهدای عظیم‌الشأن نظام مقدس جمهوری اسلامی و به‌خصوص شهدای ۱۳ آبان ۵۷ و امام شهیدان را گرامی داشته و ضمن درود و سلام به ارواح ایشان، سلامتی و توفیق ولی امر مسلمین جهان امام خامنه‌ای را آرزومندیم.

به گزارش ایرنا، ۱۳ آبان، یادآور سه رخداد مهم در تاریخ جمهوری اسلامی ایران است.

تبعید حضرت امام خمینی(ره) به ترکیه در ۱۳ آبان ۵۷ ، کشتار دانش‌آموزان در ۱۳ آبان ۵۷ در دانشگاه تهران و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا در ۱۳ آبان ۵۸ توسط دانشجویان پیرو خط امام و به همین مناسبت، ۱۳ آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی نامگذاری شده است.

راهپیمایی با شکوه ۱۳ آبان همزمان با سراسر کشور فردا /دوشنبه/ از چهارراه امیرکبیر تا میدان انقلاب در زنجان و در سایر شهرستان‌های استان نیز در مسیرهای تعیین‌ شده برگزار خواهد شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.