به گزارش ایرنا ، حجت الاسلام سید محسن محمودی در خطبه های نماز جمعه ورامین با گرامیداشت سالروز شهادت شهید مدرس و روز مجلس گفت : امروز مجلس در ایفای نقش حساس و خطیر خود، کارآمدی لازم را ندارد و برخی از نمایندگان با اظهارات خود این نهاد مهم را از جایگاه اصلی اش تنزل داده اند.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران با تأکید بر لزوم حفظ آزادی نمایندگان مجلس در بیان مطالب گفت: نمایندگان باید حافظ احکام اسلام بوده و در تصویب لوایح و طرح ها دقت کافی داشته باشند چرا که عدم نظارت کافی و لازم بر دستگاه ها ضعف مجلس شورای اسلامی است.
محمودی افزود: رویه ای که امروز مجلس شورای اسلامی در پیش گرفته به هیچ وجه زیبنده یک مجلس انقلابی و برخاسته از خون 250 هزار شهید نیست، کسانی که آگاهانه به چنین نمایندگانی رای می دهند، باید در دنیا و آخرت پاسخگوی خدا و خلق باشند.
وی در بخش دیگری از خطبه های نماز جمعه با اشاره به دستاوردهای انقلاب اسلامی گفت: دسترسی 100 درصدی جمعیت کشور به مراقبت های اولیه بهداشتی، ایجاد زیرساخت های پوشش 100درصدی واکسیناسیون بیماری های همه گیر، توسعه روزافزون بیمارستان های کشور که بر اساس آن تعداد شهرهای دارای بیمارستان از 37 درصد در سال 57 به 97 درصد رسیده بخشی از دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی است.
امام جمعه موقت ورامین گفت : تولید 95 درصد داروهای مورد نیاز کشور، راه اندازی بیمارستان های هسته ای کشور، دستیابی به پزشکی هسته ای، افزایش حدود 3برابری مساجد کشور، ایجاد نمازخانه در تمامی مراکز و محیط های عمومی و مساجد بین راهی، 8 برابر شدن تعداد کتابخانه های عمومی کشور نسبت به قبل از انقلاب، افزایش کتابخانه های کشور از 400 عدد به 3 هزار و 278 کتابخانه و افزایش دانشگاه های کشور از 223 عدد به 2 هزار و 640 دانشگاه بخش دیگری از دستاوردهای نظام است.
تهرام/7254 / 6139
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.