به گزارش ایرنا، سردار غلامعلی کفاش عصر شنبه در آیین رژه و نمایش اقتدار نیروهای مسلح در بندر گناوه افزود: دوران دفاع مقدس دستاوردهای گرانسنگی برای کشور برجای گذاشت و امروز اگر دشمنان نتوانستند در عرصه های اقتصادی و اجتماعی ملت را به زانو در آورند، به برکت این دوران طلایی بوده است.
وی اظهارداشت: نظام مقدس جمهوری اسلامی با تاسی از شهیدان و امام راحل و با درس گرفتن از عاشورا و دستاوردهای دفاع مقدس به یک کشور قدرتمند تبدیل و در برابر ابرقدرت ها ایستاده است.
مدیرکل بنیاد حفظ آثار و ارزش های دفاع مقدس استان بوشهر گفت: نیروهای مسلح و رزمندگان دلیر و غیور ایران در عملیات های متعدد همچون فتح المبین و والفجر 8 با وحدت و انسجام تحت فرماندهی امام راحل به موفقیت های بزرگی نایل شدند که تا همیشه در تاریخ ماندگار خواهد ماند.
کفاش افزود: توجه به فرهنگ دفاع مقدس در برهه کنونی موجب خواهد شد تا دشمن در هیچ شرایطی نتواند به موفقیتی دست یابد.
وی با بیان اینکه نظام و کشور به برکت دین مبین اسلام و رهنمودهای رهبر فرزانه انقلاب به پیشرفت های فراوانی در حوزه دفاعی دست یافته است ، گفت: تلاش دشمن برای دست برداشتن کشور از موشک و ساخت سلاح بخاطر این است که می داند ایران به اقتداری رسیده که قادر به مقابله با آن نیستند.
فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) گناوه نیز گفت: انقلاب اسلامی در پرتو فرهنگ غنی عاشورا و دوران طلایی دفاع مقدس در آستانه 40 سالگی تحت زعامت ولی امر مسلمین جهان سرافزار و با اقتدار شده است.
سرهنگ یاسین اکبا افزود: دوران دفاع مقدس برگ زرینی از تاریخ انقلاب است که در سایه اتحاد و همدلی مردم و اعتقاد به وعده های الهی، پیامد و دستاوردهای زیادی نصیب کشور شد.
وی یادآورشد: از بدو پیروزی انقلاب تاکنون، دشمن علیه نظام و انقلاب بدنبال دسیسه و توطئه های فراوانی بوده که همه آنها با مقاومت و ایثارگری مردان و زنان، تاسی از قیام سرخ عاشورا و تبعیت از ولایت فقیه خنثی شده است.
فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) گناوه اظهارداشت: گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس چراغ راهی برای نسل جوان و آینده مملکت است.
در این آیین نیروهای مسلح در بندر گناوه از برابر تمثال شهدا، امام راحل و رهبر معظم انقلاب و جایگاه مسئولان رژه رفتند.
شهرستان گناوه در شمال استان بوشهر قراردارد.
6164/6045
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.