حمدالله حبیبی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: به منظور تامین نفت سفید حرارتی خانوارهای ساکن در روستاهای صعب العبور استان زنجان این سوخت فسیلی ذخیره سازی و ارسال شد.

وی تاکید کرد: با توجه به احتمال بسته شدن راه دسترسی بر اثر بارش برف و کولاک در برخی روستاهای واقع در مناطق صعب‌العبور این مهم انجام شده است.

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه زنجان گفت: اهتمام نواحی سه گانه این شرکت در خصوص پایداری سوخت مورد نیاز شهروندان است.

حبیبی یادآوری کرد: بر اساس تدابیر اندیشیده شده در کمیته تدارکات منطقه، روسای نواحی موظف شده اند تا ضمن حضور میدانی در روستاهای هدف نسبت به تامین سوخت نفت سفید مورد نیاز خانوارها بر اساس سهمیه های اعلامی اقدام کنند.

وی خاطرنشان کرد: فروشندگی‌های روستایی به دستگاه‌های کارتخوان مجهز شده‌اند و بر همین اساس نیز تاکنون ۱۹ هزارو ۵۴۵ خانوار در سطح روستاهای استان زنجان که فاقد گاز هستند اطلاعات مورد نیاز خود را در سامانه درخواست فرآورده‌های نفتی ثبت کردند.

به گزارش ایرنا، سوخت ۴۴۸ روستا در سطح استان زنجان سال گذشته نفت سفید بود که این تعداد در سالجاری به ۳۹۷ روستا کاهش یافته است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.