سید موسی احمدلو روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در حال حاضر گاز روستاهای توت آقاجی، ایمیر، امام کندی و حمزه خان قطع است.
وی اضافه کرد: با توجه به اینکه لوله گاز از داخل رودخانه قزل اوزن عبور می کند بارندگی های و سیل روز گذشته در ماهنشان موجب شسته شدن داخل رودخانه و قطع آن شد.
مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان اظهار داشت: در حال حاضر سه راه برای انتقال گاز به این روستاها وجود دارد که پس از انتخاب مطمئن ترین و امن ترین آن انتقال گاز در کمترین زمان ممکن انجام می شود.
احمدلو یادآوری کرد: قطع شدن گاز هیچ بویی را در منطقه منتشر نکرده است، زیرا سیستم انتقال گاز مانتیورینگ و با مشاهده مصرف غیرعادی گاز بلافاصله قطع می شود.

** نفت رایگان در اختیار روستائیان گرفت
مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه زنجان گفت: از دیشب نفت سفید به صورت رایگان در اختیار 200 خانوار در روستاهای توت آقاجی، ایمیر، امام کندی و حمزه خان قرار گرفت.
به گفته حمدالله حبیبی، برای هر خانوار حدود 50 لیتر نفت سفید توزیع می شود که علاوه بر توزیع نفت سفید رایگان؛ سیلندرهای 11 کیلیویی نیز برای استفاده آبگرمکن و اجاق گاز در این روستاها توزیع شد.
مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه زنجان اظهار داشت: درباره تامین نفت سفید برای این روستاها مشکلی وجود ندارد و تا اتصال کامل لوله گاز روند توزیع ادامه دارد.
به گزارش ایرنا، شهرستان ماهنشان با 39 هزار و 635 نفر جمعیت که 29 هزار و 165 نفر آن در روستاها ساکن هستند در 110 کیلومتری غرب زنجان واقع شده است.
9505/8068
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.