فتح الله حقیقی روز پنجشنبه در مراسم آغاز به کار نیروهای جدید شرکت ایران ترانسفو و ترانسفورماتور سازی زنگان افزود: هفت واحد صنعتی نیز با حجم سرمایه گذاری 25 هزار میلیارد ریال در استان در دست راه اندازی است که برای افتتاح آنها در آینده نزدیک از رئیس جمهوری دعوت شده است.

وی با تاکید برلزوم به کار گیری نیروهای بومی در استان اظهار داشت: از صاحبان واحدهای تولیدی خواسته ایم از نیروهای 100درصد بومی در این واحدها استفده کنند مگر اینکه نیروی متخصص مورد نظر آنها در استان وجود نداشته باشد.

حقیقی گفت: برای رصد استفاده از نیروهای بومی، کمیته رصد اشتغال تشکیل شده است که یکی از ماحصل فعالیت این کمیته  ورود 200 نفر از زنجانی ها به شرکت ایران ترانسفو است.

وی افزود: واحد تولیدی بعدی که مقرر شده ۵۰۰ نفر نیروی بومی جذب کند تا کنون ۲۵۰ نفر را با مصاحبه جذب کرده است و امیدواریم بقیه را هم ظرف ماه های آینده جذب کند تا جشن آغاز به کار را در آنجا هم  برگزار کنیم

حقیقی تاکید کرد: این جشن آغاز به کار، ظاهری نیست و امام خمینی(ره) و رهبری فرمودند عملکرد خود را گزارش دهید که این سیره امام علی(ع) است.

استاندار زنجان با بیان اینکه واحدهای تولیدی در استان دسته بندی شده اند، یادآورشد: واحدهای بدون مشکل رصد می شوند تا مشکلی نداشته باشند و مسایل واحدهای مشکل دار بررسی و رفع می شود.

حقیقی با اشاره به اینکه تمام جلسات کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید در واحدهای صنعتی و تولیدی مشکل دار برگزار می شود، افزود: اگر مشکلات در داخل استان قابل حل بود، رفع در غیر این صورت از طریق مسئولان کشوری پیگیری لازم انجام میشود.

وی با بیان اینکه سیاست های رصد اشتغال و کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید پیگیری می شود تا مردم ایجاد اشتغال را احساس کنند، تصریح کرد: در سایه این تلاش ها طی حدود یک سال اخیر نه تنها هیچ واحد تولیدی در استان تعطیل نشده است بلکه واحدهایی که قبلا تعطیل شده بودند نیز به چرخه تولید وارد شده اند.

استاندار زنجان گفت: امسا ل 2 واحد تولیدی در استان افتتاح می شود که برای یکی از آنها تاکنون پنج هزار میلیارد ریال هزینه شده است و برای واحد دیگر نیز حدود یک هزار و 500میلیارد ریال هزینه شده است که این واحد 15 سال تعطیل بوه است.

بزرگترین تکلیف خود را ایجاد آرامش در استان ذکر کرد و افزود: تحقق این مهم نیازمند طراحی نقشه و  تصمیم گیری درست است که تمام مدیران و خدمتگزاران هم باید در این راه همکاری و همیاری داشته باشند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.