مدیر امور سرمایه‌گذاری سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان از تعیین تکلیف و بلوکه کردن 68 درصد اعتبارات تسهیلات اشتغال روستایی و عشایری استان زنجان توسط بخش کشاورزی خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، حجت‌الله قصابی با بیان اینکه تاکنون حدود 68 میلیارد و 630 میلیون تومان از محل اعتبارات اشتغال روستایی و عشایری به 389 طرح کشاورزی در استان زنجان تسهیلات تخصیص داده شده، عنوان کرد: با پرداخت این میزان تسهیلات در مجموع برای 935 نفر در بخش کشاورزی استان اشتغالزایی می شود.

وی با اشاره به اینکه هدف و رویکرد اصلی پرداخت تسهیلات در بخش کشاورزی استان زنجان اشتغالزایی حداکثری بوده، متوسط سرانه اشتغال تسهیلات اعطایی در بخش کشاورزی استان از محل اعتبارات اشتغال روستایی و عشایری را حدود 73 میلیون تومان اعلام و خاطرنشان کرد: این درحالی است که سرانه اشتغال در بخش صنعت بین 500 میلیون تا یک میلیارد تومان برآورد می شود و این از مزیت های مهم بخش کشاورزی محسوب می شود.

قصابی بیان داشت: به زودی با ابلاغ مرحله دوم اعتبارات اشتغال روستایی و عشایری، ثبت نام با سازوکار جدید شروع خواهد شد.

مدیر امور سرمایه گذاری سازمان جهاد کشاورزی استان در پایان نرخ تسهیلات اشتغال روستایی و عشایری را 6 درصد اعلام و تاکید کرد: از متقاضیان دریافت تسهیلات در استان تقاضا می شود قبل از ثبت درخواست در سامانه کارا، پیوست های ضمیمه را با دقت مطالعه کنند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.