** فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران در جمع خبرنگاران در زنجان گفت: نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران در زمان حاضر در ۲۶ رسته رزمی و دفاعی به خودکفایی کامل رسیده است.

امیر سرتیپ کیومرث حیدری، افزود: برای به اشتراک گذاشتن علم و نوآوری‌ها در عرصه‌های رزمی و دفاعی به کشورهای دوست و مسلمان آمادگی داریم.

وی اظهار داشت: به فضل خدواند، نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران در عرصه های مختلف با ابداع و تولید، روی پای خود ایستادن را به منصه ظهور رسانده است.

** دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان زنجان گفت: دستگاه قضایی در خصوص تغییر کاربری‌های غیرمجاز در باغ شهرها کوتاه نخواهد آمد و در همین خصوص ۱۵۰ مورد از تغییر کاربری‌های غیر مجاز در زنجان قلع و قمع شد.

حجت الاسلام محسن کرمی  با اعلام این خبر به خبرنگاران افزود: در اجرای تبصره ۲ ماده ۱۰ قانون حفظ کاربری اراضی زراعی، از اواخر تابستان ۹۸ تاکنون بیش از ۱۵۰ قلع و قمع در تغییر کاربری های غیر مجاز داشتیم که ۴۰ مورد آن در هفته گذشته انجام شد.
وی یادآورشد: این قلع و قمع ها در خصوص تغییر کاربری های غیر مجاز در داخل باغ شهرها و نیز در سایر مکان‌ها که در حال احداث و یا جدید الاحداث بوده اند انجام شده است.

**  رئیس هیات موسس حزب جمهوریت ایران اسلامی در مراسم ویژه اربعین در جمع شماری از اصلاح‌طلبان استان زنجان گفت: وجود مشکلات در کشور به دلیل نبود احزاب به معنای واقعی است؛ آنان که نمی‌خواهند کشور پیشرفت کند، اجازه نمی‌دهند تا حزب به معنای واقعی شکل بگیرد.

رسول منتجب‌نیا  افزود: متاسفانه امروز چالش‌هایی برای نظام، انقلاب و کشور در داخل و در سطح بین الملل وجود دارد و فشارهایی بر مردم هست که ما به عنوان فعالان سیاسی و دلسوزان نظام نمی توانیم نسبت به آن‌ها بی تفاوت بمانیم و خودمان را کنار بکشیم.

رئیس هیات موسس حزب جمهوریت ایران اسلامی در بخش دیگری از سخنان خود در پاسخ به سوالات و اظهارنظرهای شماری از اصلاح طلبان استان زنجان گفت: فقدان برنامه و وحدت رویه در اصلاح طلب ها، یک واقعیت است.

وی اظهار داشت: در درون، اصلاحات نیاز به یک جراحی شدید، بازنگری عمیق و یک آسیب شناسی گسترده دارد که متاسفانه گوشی بدهکار نیست و همین طور داریم پیش می رویم و مردم هم روز به روز وقتی می بینند ما حرف می زنیم و جور دیگر عمل می کنیم، طبیعی است که از اصلاحات فاصله می گیرند.

** رئیس فدراسیون ورزش سه‌گانه ایران  در در مجمع سالیانه و عمومی هیات این رشته روزشی در زنجانگفت: فرهنگ‌سازی و دید همگانی، لازمه گسترش این ورزش در کشور است و فرهنگ‌سازی این موضوع که فعالان این رشته به حتم نباید قهرمان شوند و فعالیت در آن به سلامت جامعه، حفظ محیط زیست و کاهش آلودگی‌ها کمک می‌کند موجب جذب حداکثری می‌شود.

** معاون فناوری اطلاعات و آمار جمعیتی اداره کل ثبت احوال استان زنجان گفت: مشکلات به وجود آمده در صدور فیزیکی کارت‌های هوشمند ملی در حال رفع شدن است و این کارت‌ها تا پایان امسال در اختیار شهروندان قرار می‌گیرد.

مهدی ژاله‌چیان روز افزود: صدور کارت برای افرادی که طی چند ماه گذشته اقدام به ثبت نام برای دریافت کارت هوشمند ملی کردند، با مشکلاتی در چاپ کارت مواجه شد، که این مساله در حال رفع است.

وی ادامه داد: کارت هوشمند ملی برای ثبت نام کنندگان قبلی و نیز برای ۱۵۵ هزار نفری که در استان تاکنون برای دریافت کارت هوشمند ملی اقدامی نکرده اند، در صورت ثبت نام، تا پایان اسفند امسال صادر می‌شود.

** مدیرکل راه آهن منطقه شمالغرب کشور، از راه اندازی قطارهای فوق العاده مشهد- زنجان و برعکس خبرداد و گفت: این اقدام به مناسبت رحلت رسول اکرم(ص)، شهادت حضرت امام حسن مجتبی(ع) و ثامن الحجج حضرت امام رضا(ع) و افزایش سفر مردم این استان به مشهد مقدس راه‌اندازی شده است.

** راهپیمایی جاماندگان اربعین حسینی همزمان با سراسر کشور از حسینیه اعظم زنجان تا امامزاده سید ابراهیم(ع) این شهر برگزار شد.

** مدیرکل توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان روز جمعه /سوم آبان ماه/ در همایش پیاده روی بزرگ خانوادگی که در شهر زنجان برگزار شد، گفت: توسعه ورزش همگانی جزو اولویت‌های اصلی این وزارتخانه است.

افشین ملایی به استقبال بالای مردم زنجان از ورزش پیاده‌روی خانوادگی اشاره کرد و اظهار داشت: زنجان یکی از استان‌هایی محسوب می‌شود که از جهات مختلف، صاحب ارزش و توانمندی‌های بسیار است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.