علیرضا جزء قاسمی روز دوشنبه در جمع خبرنگاران افزود: تعداد حوادث فاضلاب در شهرهای استان در شهرهای زنجان، ابهر و ماهنشان به ثبت رسیده است.

به گفته وی، بیشترین حوادث آب به در شهرهای استان زنجان به ترتیب در زنجان، ابهر و خرمدره بوده و کمترین تعداد حوادث در نیک پی، نوربهار و ارمغانخانه ثبت شده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان گفت: بیشترین تعداد حوادث آب در شهر زنجان مرداد ماه امسال با ۵۲۷ حادثه اتفاق افتاده  و میزان حوادث در این شهر نسبت به مدت مشابه سال قبل ۱۴ درصد کاهش یافته است.

جزء قاسمی اظهار داشت: به لحاظ نوع حوادث، بیشترین تعداد مربوط به انشعاب های آب و پس از آن به ترتیب مربوط به شبکه توزیع و خطوط انتقال ثبت شد.

وی یادآوی کرد: این شرکت با اجرای عملیات گسترده اصلاح شبکه، زون بندی، مدیریت فشار آب و تله متری در شبکه توزیع آب شهرهای استان زنجان توانست علاوه بر کاهش حوادث آب، میزان هدر رفت را نیز کاهش دهد.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان گفت: به رغم افزایش تعداد مشترکان، میزان مصرف آب آشامیدنی به یک درصد نسبت به سال گذشته کاهش یافت.

به گفته جزء قاسمی، ۳۴۰ مورد خسارت ارگان‌های خدمات رسان به تاسیسات آب و فاضلاب استان زنجان ثبت شد که این مهم ناشی از اجرای عملیات عمرانی به تاسیسات شرکت آب و فاضلاب حین اجرا اتفاق افتاده است.

به گزارش ایرنا، مرکز ارتباطات مردمی شرکت آب و فاضلاب استان زنجان بیش از ۴۱ هزار تماس مشترکان را توسط کاربران خود در سامانه ۱۲۲ پاسخگویی کرده که از این تعداد تماس بیش از ۱۰ هزار مورد نیز با تلفن های مستقیم این مرکز بوده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.