مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان روز دوشنبه در این خصوص به خبرنگار ایرنا گفت: تعداد حوادث آب در شهرهای استان در چهار ماهه نخست سال جاری ۱۵ درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته کاهش داشته است.

علیرضا جزء قاسمی افزود: طی این مدت تعداد حوادث و اتفاقات آب در شهرهای استان زنجان ۵۳۵ مورد کاهش داشته است که بیشترین کاهش حوادث به ترتیب به حوزه‌های انشعابات آب، شبکه توزیع و خطوط انتقال مربوط می شود.

وی ادامه داد: بیشترین تعداد حوادث مربوط به آب در چهار ماهه نخست سال ۹۸ به ترتیب مربوط به شهرهای زنجان، ابهر و خرمدره است.

جزءقاسمی یادآورشد: از شهرهایی که تحت پوشش خدمات جمع آوری و دفع بهداشتی فاضلاب قرار دارند نیز شهر زنجان بیشترین تعداد حوادث و اتفاقات فاضلاب را به خود اختصاص داده است.

وی به خسارت سایر ارگان‌ها به تاسیسات آب و فاضلاب نیز اشاره کرده و گفت: بیشترین خسارت وارده به این تاسیسات از سوی نهادهای خدمات رسان و پیمانکاران  مورد بوده است.

این مسئول با اشاره به انجام نظرسنجی‌های مستمر از مشترکان در مرکز ارتباطات مردمی شرکت آب و فاضلاب استان زنجان گفت: برای ارتقای این مرکز، امسال احداث ساختمان جدید و همچنین تجهیز مرکز به سیستم‌های ارتباطی نوین در دستور کار قرار دارد.

جزء قاسمی گفت: اقدامات مربوط به زون بندی و مدیریت فشار به صورت چشمگیری در کاهش حوادث و اتفاقات آب در شهرهای استان زنجان تاثیرگذار بوده و علاوه بر آن، کاهش هدر رفت آب را نیز در پی داشته است.

وی با اشاره به رشد تمامی شاخص های مربوط به حوزه آب و فاضلاب شهرهای استان زنجان به ویژه در بخش فاضلاب اظهار داشت: بیشترین میزان رشد این شاخص ها مربوط به حوزه فاضلاب و تعداد مشترکان این بخش در شهرهای استان زنجان است.

این مسئول یادآور شد: شمار مشترکان فاضلاب در استان زنجان با رشد ۱۱۳درصدی در دولت تدبیر و امید به بیش از ۹۳ هزار فقره رسیده است.

 جمعیت تحت پوشش خدمات فاضلاب در سال ۹۷ در استان زنجان نیز نسبت به سال پیش از آن ۲۵ هزار نفر رشد داشته و تعداد کل مشترکان فاضلاب در این یکسال ۵ هزار و ۵۹۵ فقره افزایش داشته است.

۶۰۸۵

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.