ابوالفضل عباسچیان روز شنبه در ششمین جلسه شورای هماهنگی واحدهای تابعه وزارت امور اقتصادی و دارایی در استان زنجان افزود: کسب رتبه اول در ارزیابی عملکرد سال ۱۳۹۷ و سه ماهه اول سال جاری توسط دستگاه‌های تابعه، مرهون تلاش و همراهی تمام همکاران بوده و جای تقدیر از مدیران و دبیر شورا دارد.

وی با بیان اینکه توفیق بزرگی در تهاتر حوزه بانکی استان در سال گذشته به دست آمده، خاطرنشان کرد: این موضوع در جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان نیز مطرح و مقرر شد در جلسه‌ای از اداره‌های کل دخیل در موضوع تهاتر و بانک‌های عضو کمیسیون، تقدیر شود.

عباسچیان ابراز اظهار داشت: امیدواریم این شورا در اهرم‌های کمک‌کننده بودجه در سال جاری نیز بتواند عملکرد شایسته‌ای مانند گذشته داشته باشد.

دبیر شورای هماهنگی واحدهای تابعه نیز گفت: عملکرد مثبت و کسب رتبه اول دستگاه‌های این شورا در ارزیابی‌های سه ماهه اول سال جاری به لطف همدلی، همفکری، مشارکت و درایت مدیران و اعضای کمیته‌های پنج‌گانه، تیم‌های ورزشی، فناوری اطلاعات و حراست‌های ذیل شورا میسر شده است.

فیروز عبادی در خصوص تشکیل کمیته حقوقی واحدهای تابعه، پیرو بخشنامه ارسالی از وزارت متبوع، اظهار داشت: ساختار و شناسنامه کمیته‌های استان به وزارتخانه ارسال شده است.

وی خاطرنشان کرد: وزارت اقتصاد، شیوه‌نامه‌ای به استان‌ها ارسال کرده که در آن، اعضای کمیته و وظایف و تکالیف هریک مشخص شده است و جلسات این کمیته‌ها نیز باید هر ۲ ماه یک بار تشکیل شود.

در این جلسه که در محل مدیریت امور شعب بانک سپه (دبیرخانه کمیسیون هماهنگی بانک‌های استان) برگزار شد، هر یک از مدیران دستگاه‌های عضو شورا نظرات خود را در خصوص برنامه‌های حوزه کاری خود بیان کردند.

همچنین از میرحیدر رضوی، مدیرکل امور مالیاتی استان زنجان نیز به دلیل تلاش در تهاتر بدهی با مطالبات دستگاه‌های اجرایی در سال ۱۳۹۷ با اعطای لوح تقدیری از سوی استانداری، تقدیر شد.

۹۵۵۶/۶۰۸۵

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.