به گزارش خبرآنلاین؛ پریسا فتحعلی بیگلو در جلسه کمیته فناوری اطلاعات استان، بر اهمیت راه اندازی میز خدمت در فرمانداری ها و اجرای دستور العمل های مربوطه در راستای تاکیدات استاندار زنجان تاکید کرد و گفت: در راستای کاهش مراجعات مردمی و تسهیل در انجام درخواست مراجعین به دستگاه های اجرایی و فرمانداری ها، سامانه مراجعات الکترونیکی طی یک سال آینده در استان راه اندازی می شود.
این مقام مسئول با اشاره به اینکه باید میز خدمت به صورت وب سایت باشد و قابلیت استفاده به صورت هوشمند را داشته باشد، افزود: میز خدمت الکترونیکی علاوه بر اینکه باید قابلیت اطلاع رسانی شفاف در مورد هر خدمت را داشته باشد، باید برای ارائه خدمات به منظور پاسخگویی به کلیه استعلام ها و فرآیند های بین دستگاهی، آماده باشد.
وی در ادامه بر لزوم ایجاد زیرساخت های لازم در اداره کل مدیریت بحران استان تاکید کرد و گفت: راه اندازی پایگاه بحران و مدیریت مانیتورینگ بحران های استانی، از جمله این زیر ساخت ها بوده که در صورت دسترسی به امکانات و تجهیزات در مدیریت بحران، ایجاد می شود.
فتحعلی بیگلو با اشاره به اینکه تعداد خدمات در حوزه اتباع خارجی بسیار بالا است، اظهار کرد: تعداد کل خدمات ارائه شده توسط وزارت کشور در بودجه سال 97، به میزان 64 خدمت بوده که در 24 حوزه استانی و با توجه به نوع فعالیت، تفکیک می شود.
سرپرست دفتر فناوری اطلاعات و شبکه دولت استانداری زنجان، از راه اندازی پرتال اطلاع رسانی استانداری زنجان خبر داد و گفت: این پرتال باید گذرگاهی باشد تا از طریق آن همه ادارات و خدمات آنها، همچنین اطلاعات مربوط به همه حوزه های مورد نیاز مراجعه کنندگان در استان، معرفی شود.

 

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
  • کدخبر: 822736
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.