رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی زنجان روز چهارشنبه به خبرنگار ایرنا گفت: روزانه در این مجموعه ۴۰ هزار خدمت فقط در حوزه بهداشتی ارائه می شود که از سال ۹۶ تاکنون (۲.۵ و نیم سال گذشته)  بیش از ۱۱ میلیون و ۵۰۰ هزار مراجعه کننده با ۱۴ میلیون خدمت در حوزه بهداشتی ثبت شده است.

 دکتر پرویز قزلباش افزود: ویزیت های ارائه شده در حوزه  بهداشتی فقط در مدت یکسال بیش از یک میلیون نفر و ۴۰۰ هزار نفر سرپایی حوزه های مختلف را شامل می شود.

وی اضافه کرد: هم اکنون ۴۵۶ خانه بهداشت در این استان فعال است که به عنوا ن واحدهای اولیه بهداشتی مشغول خدمت رسانی هستند.

این مسئول ادامه داد: بر این مبنا می توان گفت با اقدامات انجام گرفته  ۱۰۰ درصد طرح شبکه پیش بینی شده  تحقق یافته و در این ارتباط خانه های بهداشت بازسازی یا ۲ باره احداث  شده اند.

قزلباش افزود:  از  ۹۰۰ روستای واقع دراین استان ۴۵۶  خانه بهداشت  ایجاد شده که ما بقی آنها همچنان برای معاینه افراد تحت پوشش با مشکلاتی مواجه بوده بطوری که کار درمان در مساجد، مدارس انجام می گیرد که پیشنهاداتی برای حل آن داده شده است.

وی اظهار داشت: این واحد دانشگاهی امسال در سی و دومین تاسیس خود قرار گرفته و بیش از ۱۲ هزار فارغ التحصیل در رشته های مختلف را تقدیم جامعه کرده و علوم پزشکی زنجان با هفت معاونت در حوزه های مختلف مشغول فعالیت است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی زنجان ادامه داد: این استان رتبه اول فعالیت کاربران در ثبت و ضبط خدمات بهداشتی رتبه اول کشوری را بخود اختصاص داده و در این ارتباط  هر مراجعه کننده ای که  خدمت بهداشتی دریافت می کند اس ام اس دریافت و بر این مبنا می تواند نظر خود را اعلام کند.

به گفته این مسئول،   این کار به نوعی  سیتسم پایش و نظر سنجی مداوم است که هم رضایت و عدم رضایت از خدمت ارائه شده احصا می شود.

۹۶۴۶/۸۰۶۸

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.