مدیرکل پست زنجان روز دوشنبه در جمع خبرنگاران گفت: دفاتر پستی دولتی در تمامی شهرهای  این استان آماده دریافت کمکهای مردمی در پویش "مشق احسان" است.

رضا حمیدپور با بیان اینکه شرکت ملی پست، با توجه به مسولیت اجتماعی پست و همیاری در طرح تامین لوازم التحریر دانش آموزان سراسر کشور با همکاری موسسه فرهنگی هنری نوشت افزار ایرانی اسلامی،  اقدام به اجرای  پویش "مشق احسان" کرده است، افزود: شهروندان زنجانی می توانند در ساعات اداری نوشت افزارهای اهدایی خود را به ادارات و دفاتر پستی دولتی  زنجان و شهرستان ها تحویل دهند.

وی با بیان اینکه کیف مدرسه و نوشت افزار نو و قابل استفاده از اقلام مورد نیاز دانش آموزان محروم است، اظهار داشت:  اقلام جمع آوری شده در پایان طرح، به صورت یکجا به نماینده موسسه فرهنگی هنری نوشت افزار ایرانی اسلامی تحویل می شود تا در اسرع وقت به دست دانش آموزان نیازمند برسد.

این مسئول ادامه داد: خیرین ساکن در شهر زنجان می توانند اقلام اهدایی خود را را به دفاتر پستی  واقع در خیابان ۱۷ شهریور و بلوار آزادی و همچنین به پست مرکزی واقع د میدان رسل تحویل دهند.

 هم اکنون ۴۰۱ واحد پستی در استان زنجان فعالیت می‌کند که این تعداد شامل ۷۴ دفتر پیشخوان دولت، ۱۵۹ نمایندگی پستی، ۱۵۸ دفتر آی سی تی روستایی و ۱۰ دفتر پستی دولتی (اداره‌های پست شهرستان‌های تابعه) است. 

۹۶۴۶/۳۰۸۸

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.