شهلا کاظمی روز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: بر این اساس بانوان ورزشکار زنجانی در این دوره از رقابتها در مجموع پنج مدال طلا، هفت نقره و هفت برنز کسب کردند که این میزان سال گذشته هفت مدال نقره و  برنز بود.

وی افزود: استان در مسابقات استعدادهای برتر بخش بانوان در رشتههای سنگنوردی و کاراته میزبان بود و توانست عملکرد بسیار خوبی را به نمایش بگذارد.

وی  اضافه کرد: رقابتهای استعدادهای برتر رشته سنگنوردی با حضور ۳۰۰ ورزشکار از استانهای مختلف در این استان برگزار شد که سهم بانوان ورزشکار زنجانی در کسب مدالها چهار طلا، ۲ نقره و یک برنز بود که این بیانگر سرمایه گذاری مناسب انجام شده در این رشته است.

کاظمی افزود: حوزه ورزش بانوان  استان نیز میزبان برگزاری استعدادهای برتر در رشته کاراته بانوان بود که در نهایت به کسب یک مدال طلا، یک نقره و یک برنز منتهی شد و علاوه بر آن بانوان زنجانی در ۳۳ رشته مختلف ورزشی شرکت کردند.

وی اظهار داشت: حمایت و برنامه ریزی متولیان امر ورزش در این استان و تمرین‌های مستمر موجب شد که بانوان توانمند زنجانی در رقابتهای مختلف ورزشی به ویژه استعدادهای برتر عملکرد بسیار خوبی را به نمایش بگذارند که در صورت تداوم این مهم چشم اندازی بسیار خوبی متصور است.

هم اکنون بانوان استان زنجان در ۴۶ هیات ورزشی فعالیت میکنند که این تعداد در سالهای گذشته ۳۰ تا ۳۶ رشته بود.

پیش از این نیز معاون  ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان به خبرنگار ایرنا گفته بود: این استان در مسابقات استعدادهای برتر ورزشی کشور امسال با هشت پله ترقی از رتبه ۲۰ پارسال به رتبه ۱۲ صعود کرد.

محمدعلی حمزه پور اضافه کرده بود: زنجان در این رقابتها با بیش از ۵۰۰ ورزشکار و در قالب ۳۸ رشته مختلف ورزشی شرکت کرده بود که در مجموع توانست ۱۷ نشان طلا، ۲۱ نقره و ۲۲ برنز را ازآن خود کند.

۹۶۴۶/۶۰۸۵

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.