مدیرکل پزشکی قانونی استان زنجان روز چهارشنبه در این خصوص به خبرنگار ایرنا گفت: در پنج ماه امسال ۲۱۰ مورد حوادث ناشی از کار در این استان ثبت شد که این تعداد نسبت به مدت مشابه سال گذشته با ۱۸۵ مورد حادثه، افزایش ۱۳.۵۱ درصدی نشان می دهد.

دکتر مهرداد ستاره افزود: طی مدت یاد شده پنج هزار و ۳۵۹  مورد نزاع در پزشکی قانونی این استان به ثبت رسید که این تعداد در مدت مشابه سال گذشته با پنج  هزار و ۳۲۳  مورد، افزایش ۶۸ صدم  درصدی دارد.
وی اضافه کرد: مجموع معاینات انجام شده در  پنج ماهه اول ۱۷ هزار و ۳۲۶ مورد بود  که نسبت به مدت مشابه سال گذشته که ۱۷ هزارو ۱۹۲ مورد بود،   ۷۸ صدم درصد افزایش دارد.
این مسئول ادامه داد: شمار معاینه تصادف انجام شده در مدت یاد شده نیز  سه هزار و ۲۴۲ مورد  بود که و در مدت مشابه پارسال  سه هزار و ۲۹۸ مورد ثبت شدکه کاهش ۱.۷۰ درصدی دارد.
وی اظهار داشت: بر این پایه در مدت یاد شده  ۶ مورد مرگ ناشی از غرق شدگی در این استان گزارش شد که در مدت مشابه سال گذشته تفا. ت چندانی را نشان نمی دهد.
ستاره یادآور شد: مرگ‌های ناشی از مصرف مواد مخدر و روانگردان در همین مدت  ۱۹ مورد گزارش شد که این تعداد نسبت به مدت مشابه سال گذشته  ۲۴ مورد بود، کاهش ۲.۸۳ درصدی را نشان می دهد.  

 سال گذشته ۲۸۰ نفر بر اثر حوادث ناشی از تصادفات در جاده‌های این استان جان باختند که این تعداد در مدت مشابه سال گذشته ۲۱۹ نفر بود.

۹۶۴۶/۸۰۶۸

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.