سرهنگ عباس مظفری روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: صبح روز دوشنبه /۲۵ شهریور ماه جاری/ بر اثر برخورد یک دستگاه وانت مزدا با یک دستگاه موتورسیکلت، موتورسوار جان باخت.

وی علت وقوع این حادثه منجر به فوت را انحراف به چپ خودروی وانت مزدا، اعلام و خاطرنشان کرد: حوالی ساعت ۱۹:۳۰ شامگاه دوشنبه /۲۵ شهریور ماه جاری/ نیز در جاده زنجان - بیجار، برخورد یک دستگاه وانت پیکان و خودروی سواری ال نود، ۲ نفر جان سپرد و سه تن نیز مصدوم و راهی بیمارستان شدند.

مظفری با بیان اینکه در این تصادف رانندگی، یکی از سرنشینان خودروی سواری و سرنشین وانت پیکان سوار شده بر قسمت بار به علت شدت جراحات و صدمات وارده به کام مرگ فرو رفتند، اظهار داشت: ورود ناگهانی وانت پیکان به مسیر اصلی این حادثه را رقم زد.  

طی سه ماهه نخست امسال ۳۲۳ تصادف جرحی با ۴۱۷ مصدوم و ۶۵۱ فقره تصادف خسارتی در جاده‌های این استان حادث شد و بر اثر این حوادث ۴۵ نفر نیز کشته شدند که تعداد کشته‌ها در مدت مشابه پارسال ۴۶ نفر بود.

تیر ماه سالجاری (۹۸) ۲۸ نفر از هموطنان و مدت مشابه پارسال (۹۷) نیز ۳۱ نفر در سطح مسیرهای ارتباطی این استان بر اثر وقوع تصادف های رانندگی جان خود را از دست دادند و در مرداد ماه امسال نیز قریب ۲۵ نفر و از ابتدای شهریور ماه تاکنون نیز قریب ۲۲ نفر جان باختند.

استان زنجان پنج هزار و ۸۴۰ کیلومتر راه ارتباطی دارد که از این میزان، ۲۰۰ کیلومتر آزاد راه، ۱۱۳ کیلومتر بزرگراه، ۳۴۲ کیلومتر راه اصلی و ۹۷۴ کیلومتر راه فرعی است.

۶۰۸۴/۸۰۶۸

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.