سرهنگ محمدعلی عظیمی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این مسیر ارتباطی از شب گذشته بسته شده است و راهداران برای بازگشایی آن تلاش می کنند.
وی اظهار داشت: در زمان حاضر کلیه مسیرهای ارتباطی این استان، یخبندان است و لازم است رانندگان با دقت، احتیاط بیشتر و سرعت مطمئنه رانندگی کنند.
عظیمی تصریح کرد: گردنه قره آغاج در مسیر ارتباطی ابهر - خدابنده نیز که به دلیل وقوع کولاک شدید به مدت 2 ساعت بسته شده بود ساعت 12 شب با تلاش راهداران بازگشایی شد.
وی افزود: تردد خودروها در مسیرهای ارتباطی زنجان - طارم و زنجان - دندی به دلیل وجود برف و کولاک با زنجیرچرخ صورت می گیرد و رانندگانی که زنجیرچرخ نداشته باشند پلیس راه اجازه تردد به آنها را نمی دهد.
به گزارش ایرنا، بر اساس گزارش اداره کل پزشکی قانونی استان زنجان، طی 9 ماه امسال 223 نفر بر اثر سوانح رانندگی رخ داده در مسیرهای ارتباطی برون شهر و 27 نفر نیز در تصادف های درون شهر این استان، جان خود را از دست دادند.
استان زنجان از پنج هزار و 840 کیلومتر راه ارتباطی برخوردار است که از این میزان، 200 کیلومتر آزاد راه، 113 کیلومتر بزرگراه، 342 کیلومتر راه اصلی و 974 کیلومتر راه فرعی است.
6084/6085
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.