فتح الله حقیقی روز چهارشنبه در شورای آموزش و پرورش استان افزود: نهاد آموزش و پرورش از جایگاه ویژه ای برخوردار بوده و برای رفع مشکلات معلمان، راهکارها و پیشنهادات مؤثر باید طرح و عملیاتی شود.

وی با بیان اینکه  نباید اجازه داده شود برخی مسائل در آموزش و پرورش رسوخ کند، اظهار داشت: از زمان روی کار آمدن  مدیریت جدید  این نهاد در استان،  فعالیت های خوبی انجام گرفته است.

این مسئول ادامه داد: برنامه آموزش و پرورش و ایجاد سند راهبردی و برنامه عملیاتی کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت اقدام بسیار خوبی است و لازم است این موضوع مهم بیش از گذشته در بین مردم و معلمان به نحو مطلوبی اطلاع رسانی شود.

وی اضافه کرد: با توجه به فرمایش رهبری به عنوان فصل الخطاب، هیچ کس در ارتباط با سند ۲۰۳۰ حق ندارد کلام و مطالبی را عنوان کند.

استاندار زنجان ادامه داد: لازم است مسائل و مشکلات آموزش و پرورش استان به صورت مشخص احصا شود  نسبت به حل و فصل آنها مبادرت شود.

وی اضافه کرد: طبق برنامه ریزی انجام گرفته معاون هماهنگی امور عمرانی اوایل هفته آینده وظیفه دارد با برگزاری جلسه ای برای بازگشایی مدارس با حضور شهرداران، بخشداران، فرمانداران و مدیران کل آموزش و پروش و نوسازی مدارس، تمهیدات لازم و آمادگی کامل برای سال تحصیلی جدید مهیا شود.

به گفته نماینده عالی دولت در استان، همه مدیران و معلمان مدارس شهرستانهای استان موظفند در آغاز سال تحصیلی در مدارس حضور داشته باشند.

۹۶۴۶/۳۰۸۸

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.