فتح الله حقیقی روز دوشنبه در مراسم اختتامیه پانزدهمین جشنواره شهید رجایی با اشاره به توفیقات نظام در شرایط جهانی و بین المللی و تحریم های ظالمانه علیه کشورمان افزود:  تعداد این پروژه ها در هفته دولت سال قبل ۷۳۷ مورد به ارزش ۳۷۸ میلیارد تومن بود.

وی با اشاره به کاهش ۳۱ درصدی تعداد پروژه های قابل افتتاح در هفته دولت امسال نسبت به سال قبل اظهار داشت: با وجود کاهش کمیت، کیفیت پروژه ها افزایش یافته است.

حقیقی تصریح کرد: سال ۹۷ تعداد بیمه های اجباری در استان ۱۰۹ هزار و ۱۸۴ نفر بود در هفته دولت ۹۸امسال این تعداد به ۱۱۲ هزار و ۱۰۵ نفر افزایش یافته است.

وی افزود: امسال ۲ هزار و۹۲۱ نفردر استان بیمه اجباری و پنج هزار نفر بازنشسته شدند وبه همین میزان نیز اشتغال جدید ایجاد شده است.

 حقیقی خاطرنشان کرد: بیمه بیکاری در سال ۹۷ معادل سه هزارو ۱۱۰ نفر و این میزان در سال ۹۸ معادل سه هزار و ۱۸۲ نفر بودهاست.

وی با بیان اینکه تمام واحدهای تولیدی استان فعال هستند و در عمل امسال هیچ واحد تولیدی تعطیل نداشته ایم افزود: واحدهای تولیدی تعطیل شده در سالهای قبل هم به چرخه تولید بازگشته اند.

حقیقی یادآور شد: حضور هدفمند دولتمردان در بین مردم سیاست دولت بوده است که در این استان هم اجرا شده است.

 استاندار زنجان با اشاره به تشکیل مجمع مشورتی جوانان در استان گفت: این مجمع با حضور ۶۰۰ جوان و نامزدی ۹۲ نفر از آنها برگزار و ۱۲ نفر به عنوان اعضای این مجمع انتخاب شدند که در تمام جلسات از آنها استفاده می شود.

وی همچنین بااشاره به استفاده از بانوان در منصب مدیریتی به عنوان سیاسیت دولت گفت: در استان زنجان تا کنون ۵۱ خانم در رده رئیس گروه به بالا، رئیس شهرستان و معاون مدیرکل انتخاب شدند و همچنان این روند ادامه دارد.

 ۶۰۸۵

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.