علی خلیلی شامگاه شنبه در مراسم افتتاحیه دومین دوره المپیاد استعدادهای برتر ورزشی کشور در زنجان افزود: زنجان یکی از استان‌های توانمند در زمینه میزبانی رقابت‌های ورزشی است که نمونه بارز این ادعا، میزبانی هفت رشته در المپیاد استعدادهای برتر کشور می تواند باشد.

وی افزود : این استان از ۲۷ مرداد امسال تا ۱۵ شهریور جاری میزبان ورزشکاران، داوران و مربیان دومین دوره المپیاد استعدادهای برتر ورزشی کشور در رشته های واترپلو پسران، سنگنوردی پسران و دختران، ووشو پسران، ژیمناستیک پسران، کاراته دختران و بدمینتون پسران است که تا به امروز رقابت‌های سنگنوردی دختران به پایان رسیده است.

این مسئول یادآور شد: در زمان حاضر رقابت‌های واترپلو و سنگنوردی پسران به صورت‌ همزمان در حال برگزاری است و تجربه نشان داده است که زنجان جزو استان‌هایی است که در میزبانی رقابت‌های مختلف ورزشی از جایگاه ویژه‌ای برخوردار بوده و این مهم به دلیل برخورداری از زیرساخت‌های مهیا شده از گذشته تاکنون است.

وی اضافه کرد: در این دوره از رقابت‌ها زنجان میزبان بیش از ۲ هزارو ۷۰۰ ورزشکار و در مجموع  با احتساب داوران و مربیان آنها، پذیرای بیش از سه هزار نفر در این بازه زمان است.

به گفته این مسئول طبق برنامه ریزی انجام شده تا مهر امسال زنجان میزبانی در ۱۰ رشته ورزشی از جمله پرورش اندام، بسکتبال و جودو را عهده دار خواهد شد و برگزاری این رویدادهای ورزشی یک فرصت ارزشمند برای شناسایی استعدادهای برتر ورزشی در کشور است.

۹۶۴۶/۶۰۸۵

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.