ایوب بیگدلی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: علاوه بر طرح های قابل افتتاح، عملیات اجرایی ۱۴ پروژه دیگر نیز با اعتبار ۱۰ میلیارد تومان همزمان با هفته دولت در خدابنده آغاز می شود.

وی افزود: طرح های قابل افتتاح شهرستان به طور عمده شامل طرح های عمران روستایی و پروژه های آبرسانی به روستاها است. 

فرماندار شهرستان خدابنده گفت: امسال اعتبارات تخصیص یافته به این شهرستان در حوزه‌های مختلف از جمله برای تامین آب شرب، نوسازی مدارس، مکانیزه کردن آبیاری کشاورزی، آبخیزداری، بهسازی راه‌های مواصلاتی، بهداشت و درمان با افزایش ۴۲ درصدی از رقم ۵۴ میلیارد تومان سال گذشته به ۸۵ میلیارد تومان افزایش یافته است. 

وی به روند روبه رشد شاخص های توسعه در شهرستان خدابنده اشاره کرد و افزود: خدمات دولت تدبیر امید در این شهرستان در زمینه هایی همچون گازرسانی، بهداشت و درمان،نوسازی مدارس، تامین آب شرب،مقاوم سازی مسکن های روستایی ،مکانیزه کردن کشاورزی،اعتبارات دهیاری ها و شهرداری ها ستودنی است. 

بیگدلی با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، این دو شخصیت مهم نظام مقدس جمهوری اسلامی را از قربانیان اهداف تروریستی دشمن کوردل برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی عنوان کرد و اظهار داشت: شهیدان رجایی و باهنر خدمتگزار واقعی انقلاب و مردم بودند.
فرماندار خدابنده خاطرنشان به توطئه های متعدد دشمنان برای ایجاد مانع در برابر پیشرفت ایران اسلامی اشاره کرد و گفت: یکی از محوری ترین شعارها در زمان انقلاب؛ استقلال،آزادی ، جمهوری اسلامی بود و دشمنان نیز به خاطر در پیش گرفتن این مسیر عزت مند، چنین هزینه‌هایی را به ملت ایران تحمیل می کنند.

۳۰۸۸

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.