به گزارش ایرنا، عبدالامیر قاسمی روزسه شنبه در نشست ستاد ساماندهی امور جوانان این شهرستان افزود: یک چهارم جمعیت شهرستان دیلم از نیروهای جوان، پویا و سرزنده تشکیل شده که این وضعیت مسئولیت ما و تمامی نهادها و دستگاه های متولی درمقابل این قشر بیشتر است.
وی اظهارداشت: تمامی طرح های پیش بینی شده درحوزه های گردشگری، صنعتی، کشاورزی و پرداخت تسهیلات خود اشتغالی دراین شهرستان بصورت هدفمند و با محوریت جوانان تحصیل کرده و جویای کار اختصاص یابد.
قاسمی گفت: رسیدگی و ساماندهی به مسایل و مشکلات جوانان شهرستان در اولویت همه دستگاه های اجرایی قرار گیرد.
وی افزود: 22 دستگاه اجرایی که در امور ساماندهی جوانان مسئولیت دارند باید با توجه به نقش مهم این قشر در تمامی حوزه ها بویژه علمی، فرهنگی، ورزشی و اجتماعی برنامه های شاخص داشته باشند.
فرماندار دیلم گفت: اداره ورزش وجوانان به عنوان دبیرخانه ستادساماندهی امور جوانان، مسئول جمع آوری، تدوین طرح مطالعاتی و ایجاد یک سند راهبردی با همکاری همه نهادها شود.
وی افزود: شهرداری دیلم مکلف است بزودی مکانی که متعلق به خانه جوان است را در اختیار اداره ورزش وجوانان قرار دهد تا پس از تعمیر و تجهیز، سمن ها، انجمن ها و موسسه های فعال از آن استفاده کنند.
وی بیان کرد: شهرستان دیلم تاکنون جوانان نخبه زیادی را در حوزه های علمی، ورزشی، فرهنگی و کارآفرینی برای خدمت به جامعه تحویل داده و باید قدر آنان را بدانیم و بهره گرفته شود.
شهرستان دیلم با بیش از 35 هزارنفر جمعیت در منتهی الیه شمالی استان بوشهر قراردارد.
6043/6164/7215
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.