علی حیدری روز پنجشنبه در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا، افزود: از تعداد ۶۴ پروژه قابل افتتاح، تعداد ۱۶ طرح با هزینه کرد ۷۹۹ هزار و ۱۴۹ میلیون ریال از محل اعتبارات ملی،  ۲ طرح با اعتبار ۱۰ هزار و ۶۵۰ میلیون ریال از منابع استانی، ۲ طرح با اعتبار ۲۵هزار و میلیون ریال از محل تسهیلات بانکی  و ۴۴ طرح با هزینه کرد ۱۱۸ هزار و ۴۹۱ میلیون ریال از سایر منابع داخلی تامین اعتبار شده است.
وی ادامه داد: از تعداد ۲۵ پروژه کلنگ زنی نیز یک طرح با اعتبار ۲۳میلیون ۹۴۰ میلیون ریال از محل اعتبارات ملی، یک طرح با اعتبار ۲۵ هزار میلیون ریال از محل تسهیلات بانکی و تعداد ۲۳ پروژه با اعتبار ۱۰۷ میلیون ۴۵۸ میلیون ریال از سایر منابع داخلی تامین اعتبار خواهد شد.
فرماندار ابهر با اشاره به لزوم توجه به توسعه روستایی، تاکید کرد: از تعداد ۶۴ پروژه که در هفته دولت به بهره برداری می‌رسد تعداد ۴۷ پروژه به مناطق روستایی اختصاص دارد.
وی اظهارداشت: از مهمترین پروژه های قابل افتتاح در سطح شهرستان ابهر می‌توان به پروژه آبرسانی به شهر ابهر و خرمدره، نیروگاه ۷ مگاواتی خورشیدی، آرامستان جدید ابهر، گلخانه‌ هیدورپونیک توت فرنگی و سالن ورزشی باقرالعلوم اشاره کرد.
حیدری خاطرنشان کرد: به منظور توسعه و بهسازی زیر ساخت های فیزیکی مناطق روستایی شهرستان ابهر تعداد ۲۷ عنوان طرح جدول گذاری و آسفالت ریزی در ۲۳ روستای بخش مرکزی با اعتباری بالغ بر ۲۲ میلیون و ۴۷۰ هزار ریال به بهره برداری می‌رسد.
۹۵۵۶/۳۰۸۸

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.