فرماندار شهرستان سلطانیه گفت: طی سال‌جاری تعریض محور جاده ترانزیت زنجان – سلطانیه در دستور کار قرار دارد.

 

حسین رحمانی‌هزاررود در گفت‌وگو با ایسنا، منطقه زنجان، اظهار کرد: از ابتدای به روی کار آمدن دولت تدبیر و امید تاکنون، قریب به 70 طرح و پروژه راه‌سازی با اعتباری بالغ بر 400 میلیارد ریال در شهرستان سلطانیه اجرا و به مرحله بهره‌برداری رسیده است.

 

فرماندار سلطانیه افزود: همچنین تاکنون تعداد 20 دستگاه ماشین‌آلات سنگین به ارزش ریالی 76 هزار و 350 میلیون ریال به ناوگان راهدارخانه‌های شهرستان تخصیص یافته است.

 

رحمانی‌هزاررود تصریح ‌کرد: از سال 92 تاکنون هر ساله عملیات لکه‌گیری محورهای مواصلاتی واقع در حوزه استحفاظی راهداری شهرستان از سوی عوامل خدوم این ارگان انجام یافته و در مجموع اعتباری بالغ بر 27 هزار و 750 میلیون ریال را به خود اختصاص داده است.

 

این مسئول یکی دیگر از مهم‌ترین اقدامات عمرانی در حوزه راهسازی را روکش محورهای مواصلاتی دانست و گفت: طی 12 فقره طرح و پروژه مجزا این دسته اقدامات به منصه‌ظهور رسیده و اعتباری بالغ بر 138 هزار و 200 میلیون ریال به خود اختصاص داده است.

 

وی یادآور شد: همچنین اجرای خط‌کشی، نصب علایم ایمنی و ایمن‌سازی حریم راه‌ها طی 14 طرح مجزا در طی سال‌های مختلف، از جمله دیگر اقدامات حوزه راه‌سازی با اعتباری بالغ بر 22 هزار و 550 میلیون ریال است.

 

رحمانی‌هزاررود ابراز کرد: سایر عملیات‌ها نیز اعم از بازگشایی مسیرها و ورودی روستاها، جدول‌گذاری در رفیوژهای میانی شریان‌ها، شن‌ریزی مسیرهای روستایی، تعمیرات ابنیه، حریم‌زنی، شانه‌سازی، تسطیح، احداث کانال، بازسازی، زیرسازی و احداث راه روستایی، ریزش‌برداری و پاکسازی، ترانشه‌برداری، تیغ‌زنی و ایجاد کانال مجموعه اقدامات دولت تدبیر و امید در حوزه راه‌سازی به‌شمار می‌رود که در مجموع اعتباری بالغ بر 67 هزار و 370 میلیون ریال به خود اختصاص داده است.

 

وی گفت: در سال‌جاری نیز تعریض محور جاده ترانزیت زنجان – سلطانیه، احداث راه و آسفالت‌ریزی محور ویر – داش‌کسن با اعتبار 24 میلیارد ریالی، ادامه اجرای طرح راهسازی محورهای کوهستانی روستاهای ونونان و برنقور با اعتباری بالغ بر 31 میلیارد ریال از جمله پروژه‌های در دست اجرا است.


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.