به گزارش ایرنا ، قدرت الله مهدیخانی چهارشنبه شب در نشست کارگروه تخصصی اشتغال پایدار و توسعه روستایی استان قزوین که با حضور معاون توسعه روستایی و مناطق محروم کشور برگزار شد،افزود: خسارت‌های ناشی از سرمازدگی سال گذشته این استان نیز 18 هزار میلیارد بود و این رقم در سال جاری 19 هزار میلیارد ریال اعلام شده است.
وی اظهار داشت: یک‌ هزار و 447 واحد مسکونی استان در حادثه سیل اخیر نیازمند به بازسازی بوده و 450 واحد دیگر نیز باید مرمت شوند.
این مسئول با اشاره به اعتبارات حوزه دهیاری‌ها،تصریح کرد: در صورت استفاده از منابع یاد شده جهت جدول گذاری، آسفالت و مرمت مسیرها شاهد کاهش خسارت ها هنگام وقوع حوادث خواهیم بود.
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی قزوین نیز در این نشست گفت: با توجه به استقرار شهرک های صنعتی در حوالی روستاها انتظار داریم تا واحدهای تولیدی با توجه به مشکلاتی نظیر تصفیه خانه و معافیت‌های مالیاتی صنایع خود را در شهرک های صنعتی راه اندازی کنند.
حمیدرضا خانپور ادامه داد: قزوین سال گذشته در حوزه سرمایه گذاری جزو پنج استان پیشرو در کشور شناخته شد.
وی اضافه کرد: از بانک‌های عامل استان نیز تقاضا داریم تا دفترچه واحدهای تولیدی مستقر در شهرک های صنعتی را به عنوان ضمانت در ارائه تسهیلات بانکی که پذیرش آن توسط هیات دولت نیز به تصویب رسیده، لحاظ کنند.
8054*3013
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.