​فتح الله حقیقی شامگاه یکشنبه در دیدار با مدیر مخابرات منطقه زنجان، از نزدیک در جریان فعالیت‌های صورت گرفته اخیر در حوزه ارتباطات استان قرار گرفت و افزود: برای توسعه و بهبود سطح کیفیت ارتباطات استان زنجان از هیچ حمایتی فروگذار نخواهیم کرد.

نماینده عالی دولت در استان زنجان با اشاره به برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی در سالجاری خاطرنشان کرد: باتوجه به صراحت قانون اساسی، همه امکانات و تجهیزات باید در اختیار برگزار کنندگان انتخابات باشد و وظیفه مخابرات، برقراری ارتباطات پایدار در مراکز شعب اخذ رای است.

مدیر مخابرات منطقه زنجان نیز با بیان اقدام‌های انجام شده ارتباطی در حوزه تلفن ثابت، تلفن همراه و دیتا، از ارتقاء کیفیت خدمات ارتباطی در سطح روستاهای استان زنجان خبرداد.

همایون دلجویی افزود: ارائه خدمات ارتباطی مناسب در روستاها و شهرها، اولویت شرکت مخابرات ایران است و مخابرات منطقه زنجان نیز در همین راستا گام برمی‌دارد.

استان زنجان دارای بیش از ۳۵۸ هزار مشترک تلفن ثابت با بیش از ۴۲۷ هزار شماره منصوبه بوده و ۸۲۶ روستای استان نیز از تلفن روستایی بهره‌مند هستند.

بیش از یک میلیون و ۱۵۶ هزار مشترک تلفن همراه با یک میلیون و ۲۵۰ هزار شماره همراه اول در استان وجود دارد.

۱۶۹ مرکز دیتا، بیش از ۶۷ هزار پورت منصوبه اینترنت خانگی و تجاری، بیش از ۵۰ هزار پورت واگذار شده اینترنت خانگی و تجاری و بیش از ۲ هزار و ۵۰۰ کیلومتر فیبر نوری در استان ایجاد شده است.

۶۹ دفتر خدمات ارتباط شهری نیز برای ارائه خدمات مخابراتی در استان فعال هستند.

۶۰۸۵

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.