به گزارش ایرنا،سید عبدالحسین افتخاری روز دوشنبه در آئین تکریم و معارفه روسای قدیم و جدید اداره مخابرات گچساران اظهار داشت: اتصال 40 روستای کهگیلویه و بویراحمد به شبکه اینترنت پرسرعت از مهمترین برنامه های اجرا شده این شرکت در سال گذشته بود.
وی ضریب نفوذ تلفن همراه در این استان را 112.87 درصد اعلام کرد.
افتخاری اظهار داشت: بیش از 800 هزار مشترک تلفن همراه اول در کهگیلویه و بویراحمد وجود دارد. جمعیت کهگیلویه و بویراحمد 720هزار نفر است.
وی تصریح کرد: تاکنون یکهزار و 691 روستای این استان به انواع ارتباطات مخابراتی مجهز شده اند و یکهزار و 705کیلومتر فیبرنوری در کهگیلویه و بویراحمد تاکنون ایجاد شده است.
وی با اشاره به اینکه تعداد زیادی از مردم این استان از تلفن همراه استفاده می کنند تصریح کرد: استفاده از تلفن ثابت در کهگیلویه و بویراحمد کاهش یافته است.
افتخاری از برنامه ریزی برای توسعه اینترنت پرسرعت در روستاهای استان در سال جاری خبر داد.
مدیرعامل شرکت مخابرات کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد:هم اکنون 2 زیرساخت فیبر نوری در این استان وجود دارد و امسال سه طرح گسترش شبکه فیبر نوری در مناطق باشت به چرام، لیکک- لنده و سی سخت - یاسوج اجرا می شود.
مدیرعامل شرکت مخابرات کهگیلویه و بویراحمد گفت:66روستا در مناطق مختلف این استان به خدمات اینترنت پرسرعت «ای. دی. اس. ال» دسترسی دارند.
در این آئین از خدمات فریدون کرمی قدردانی و آرش احمدی به عنوان رئیس جدید مخابرات گچساران منصوب شد.
فریدون کرمی 13 سال رئیس مخابرات شهرستان گچساران بود.
8143/1662
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.